1
TÍTULO: The role of consumers in the adoption of R-strategies: A review and research agenda
AUTORES: Zimmermann, Ricardo ; Ines, Ana; Dalmarco, Gustavo; Moreira, Antonio C. ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CLEANER AND RESPONSIBLE CONSUMPTION, VOLUME: 13
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: THE INFLUENCE OF PERCEIVED VALUE AND BRAND EQUITY ON LOYALTY INTENTIONS. THE CASE OF PLANT-BASED BEVERAGES' CONSUMERS
AUTORES: Ines, Ana; Moreira, Antonio C. ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: POLISH JOURNAL OF MANAGEMENT STUDIES, VOLUME: 27, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: A review of greenwashing and supply chain management: Challenges ahead
AUTORES: Ines, Ana; Diniz, Andreia; Moreira, Antonio C. ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: CLEANER ENVIRONMENTAL SYSTEMS, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Open Innovation. A Successful Case Study of a Portuguese Company Seeking Complementary Resources
AUTORES: Ana Inês; Maria Hespanha; Mariana Leite; Patrícia Pires; António Carrizo Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Finance, Accounting, and Economics - Impact of Open Innovation on the World Economy
INDEXADO EM: CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Seeking Opportunities. Challenges Faced by a Small “Born Global” Company
AUTORES: Ana Inês; Maria Hespanha; Patrícia Pires; Andreia Almeida; António Carrizo Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Advances in Business Strategy and Competitive Advantage - Advanced Perspectives on Global Industry Transitions and Business Opportunities
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The strategy of josefinas: Building a well-known brand through social media
AUTORES: Inês, A; Pires, P; Carvalho, A; Santos, L; Branco, F ; Au Yong Oliveira, M ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: World Conference on Information Systems and Technologies, WorldCIST 2019 in Advances in Intelligent Systems and Computing, VOLUME: 932
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID