1
TÍTULO: From personalisation to satisfaction: New communication strategies in web marketing. New Communication Strategies in Web Marketing
AUTORES: Jorge Figueiredo; Isabel Oliveira; Sérgio Silva; Margarida Pocinho; António Cardoso; Manuel Sousa Pereira ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Connecting With Consumers Through Effective Personalization and Programmatic Advertising
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: O NOVO ESPAÇO DO MARKETING DE VENDAS DIRETAS
AUTORES: Jorge Figueiredo; António Cardoso; Isabel Oliveira; Manuel Sousa Pereira ; Maria Nascimento;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Cultura and identity: perspectives in the human sciences
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: REDEFINING CONSUMER ENGAGEMENT: THE IMPACT OF AI AND MACHINE LEARNING ON MARKETING STRATEGIES IN TOURISM AND HOSPITALITY
AUTORES: Maria Nascimento CUNHA; Manuel Sousa Pereira ; António CARDOSO; Jorge FIGUEIREDO; Isabel OLIVEIRA;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Geojournal of Tourism and Geosites, VOLUME: 53, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Motivating Students for Success: a Review of New Projects in Teaching Based on STEM Education
AUTORES: Maria Cunha; Jorge Figueiredo; Isabel Oliveira; Manuel Maçães;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Economics: time realities, VOLUME: 1, NÚMERO: 71
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Digital Lens: Exploring Customer Perceptions in the World of E-Commerce and E-Marketplaces
AUTORES: Maria Nascimento Cunha; Jorge Figueiredo; Isabel Oliveira; Maçães, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: An Overview on Business, Management and Economics Research Vol. 7
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Exploring the Titanic Accident: Investigating its Impact on Marine Tourism
AUTORES: Maria Nascimento Cunha; Jorge Figueiredo; Isabel Oliveira; Macaes, Manuel;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Research and Applications Towards Mathematics and Computer Science Vol. 9
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Accounting and Macroeconomic Variables Explaining Investment: An Empirical Study with Panel Data in the Portuguese Textile Sector
AUTORES: Isabel Oliveira; Jorge Figueiredo; Maria Faria; Francisco Martins;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Journal of Risk and Financial Management, VOLUME: 17, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: REVOLUTIONIZING LUXURY: THE ROLE OF AI AND MACHINE LEARNING IN ENHANCING MARKETING STRATEGIES WITHIN THE TOURISM AND HOSPITALITY LUXURY SECTORS  Full Text
AUTORES: Maria Nascimento Cunha; Manuel Sousa Pereira ; António Cardoso; Jorge Figueiredo; Isabel Oliveira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Geojournal of Tourism and Geosites, VOLUME: 55, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: The Influence of Digital Influencers on Generation Y's Adoption of Fintech Banking Services in Brazil  Full Text
AUTORES: Cardoso, Antonio; Manuel Sousa Pereira ; Silva, Amandio; Souza, Andre; Oliveira, Isabel; Figueiredo, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Empirical evidence of the parent company's influence on spin-off: from creation to performance
AUTORES: Oliveira, I; Figueiredo, J; Cardoso, A; Cunha, MN;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Review of Economics, VOLUME: 70, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 16.