1
TÍTULO: Social Media as a Marketing Strategy in Hospitality: Case Study of the Braga City
AUTORES: Morais, Elisabete Paulo; Rodrigues, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems (ICOTTS) in ADVANCES IN TOURISM, TECHNOLOGY AND SYSTEMS, VOL 1, ICOTTS 2023, VOLUME: 383
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Digital Marketing as a Tool to Promote Rural Tourism Ventures: The Case of Casa da Lagoa
AUTORES: Mafalda Ribeiro; Elsa Esteves; Elisabete Paulo Morais;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2023 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 386
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The digital presence on social networks of Braga city hotels; [A presença digital nas redes sociais dos estabelecimentos hoteleiros da cidade de Braga]
AUTORES: Bruno Rodrigues; Elisabete Paulo Morais;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: RISTI - Revista Iberica de Sistemas e Tecnologias de Informacao, VOLUME: 2023, NÚMERO: E60
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: SEO Websites evaluation of the hotels in Terras de Trás-os-Montes using Ubersuggest; [Avaliação SEO dos websites dos hotéis das Terras de Trás-os-Montes através do Ubersuggest]
AUTORES: Elisabete Paulo Morais; Vitor Mendonca; Carlos Cunha;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 18th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2023 in Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI, VOLUME: 2023-June
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: SEO Websites evaluation of the hotels in Terras de Trás-os-Montes using Ubersuggest
AUTORES: Elisabete Paulo Morais; Vítor Mendonça; Carlos R Cunha;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 2023 18th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI)
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Websites Usability Evaluation of the Terras De Tras-Os-Montes Hotels
AUTORES: Morais, Elisabete Paulo; Cunha, Carlos Rompante ; Santos, Arlindo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Digital Marketing and User-Generated Content: A Case Study of Vidago Palace Hotel
AUTORES: Clara, Irina; Paiva, Teresa; Morais, Elisabete Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech) in MARKETING AND SMART TECHNOLOGIES, VOL 1, VOLUME: 279
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Image of Douro Wine Region through social networks - Visitor Perception [Imagem do Douro Vinhateiro através das redes sociais - Perceção do Visitante]
AUTORES: Morais, EP; Esteves, E; Macedo, C;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 17th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2022 in Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI, VOLUME: 2022-June
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: The influence of social networks and the internet on the choice of tourist destination [A influência das redes sociais e da internet na escolha do destino turístico]
AUTORES: Morais, EP; Esteves, S; Azeredo, S;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 17th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2022 in Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI, VOLUME: 2022-June
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Using SEO to Leverage Digital Visibility and Atract Visitors: The Case of Termas de Chaves [O uso de SEO para Alavancar a Visibilidade Digital e Atrair Visitantes: O Caso das Termas de Chaves]
AUTORES: Mendonça, VJD; Cunha, CR ; Correia, RAF; Morais, EP;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 17th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2022 in Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI, VOLUME: 2022-June
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
Página 1 de 12. Total de resultados: 112.