Teresa Barros
AuthID: R-002-49E
1
TÃTULO: Fórum interno 21. Livro de resumos: Desafios do "novo normal". Formação e Inovação Pedagógica no P.PORTO – desafios do “novo normal”
AUTORES: Rui Ferreira; Deolinda Meira; José M Saúde; João P Delgado; João P Donga; Maria J Meireles; Pedro Leitão; Susana Silva; Teresa Barros;
PUBLICAÇÃO: 2021
AUTORES: Rui Ferreira; Deolinda Meira; José M Saúde; João P Delgado; João P Donga; Maria J Meireles; Pedro Leitão; Susana Silva; Teresa Barros;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
2
TÃTULO: Corporate brand identity measurement - an application to the services sector
AUTORES: Teresa Barros; F. Vitorino Martins; Hortênsia Gouveia Barandas ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Innovation and Learning
AUTORES: Teresa Barros; F. Vitorino Martins; Hortênsia Gouveia Barandas ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: International Journal of Innovation and Learning
INDEXADO EM: Unpaywall
3
TÃTULO: Corporate brand identity in higher education: a relational perspective
AUTORES: Teresa Barros; Martins, F. Vitorino; Hortensia G Barandas; Machado, J. C.;
PUBLICAÇÃO: 2013
AUTORES: Teresa Barros; Martins, F. Vitorino; Hortensia G Barandas; Machado, J. C.;
PUBLICAÇÃO: 2013
INDEXADO EM: Handle
4
TÃTULO: Corporate brand identity in higher education: a relational perspective
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl; Joana C Machado;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 8th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl; Joana C Machado;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 8th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
INDEXADO EM: Handle
5
TÃTULO: Corporate brand identity management in a technological faculty – how brand relationships influence students and companies reputations
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 4th International Conference WSEAS World Multiconference on Applied Economics, Business and Development (AEBD`12)
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: 4th International Conference WSEAS World Multiconference on Applied Economics, Business and Development (AEBD`12)
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
6
TÃTULO: Corporate brand identity management – proposal of a
new framework
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 7th International Conference of: The AM´s Brand and Corporate Reputation SIG
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
7
TÃTULO: Identity – towards a conceptualization
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: 5.th International Conference of the Academy of Marketing Brand, Identity and Reputation SIG
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins; Hortênsia Barandas Karl;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: 5.th International Conference of the Academy of Marketing Brand, Identity and Reputation SIG
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
8
TÃTULO: Corporate brand identity – a conceptual redefinition
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Global Management, VOLUME: conference proceedings
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Global Management, VOLUME: conference proceedings
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Can ERASMUS mobility really help crossing borders? the in and out of a case-study
AUTORES: Alexandra Albuquerque; Milena Carvalho; Teresa Barros;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal Advances in Higher Education, VOLUME: 1
AUTORES: Alexandra Albuquerque; Milena Carvalho; Teresa Barros;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal Advances in Higher Education, VOLUME: 1
INDEXADO EM: Handle
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Using an integrative approach to assess brand identity
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: Thought Leaders International Conference on Brand Management
AUTORES: Teresa Barros; Francisco V Martins;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: Thought Leaders International Conference on Brand Management
INDEXADO EM: Handle