Paulo Duarte Valente Almeida Silveira
AuthID: R-002-4FM
1
TÃTULO: Brands' Green Activism: An Empirical Comparison between Posts of Digital Influencers and Brands Full Text
AUTORES: Silveira, Paulo Duarte; Sandes, Fabio Shimabukuro; Xara Brasil, Duarte; Menezes, Karla;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 16
AUTORES: Silveira, Paulo Duarte; Sandes, Fabio Shimabukuro; Xara Brasil, Duarte; Menezes, Karla;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 16, NÚMERO: 16
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÃTULO: Consumer, Retailer, and Producer Green Orientation as a Marketing Driver: An Empirical Study in an Urban Food Market Full Text
AUTORES: Xara Brasil, Duarte; Cordeiro, Joao Pedro; Carvalho, Luisa Cagica; Pardal, Pedro; Silveira, Paulo Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 4
AUTORES: Xara Brasil, Duarte; Cordeiro, Joao Pedro; Carvalho, Luisa Cagica; Pardal, Pedro; Silveira, Paulo Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÃTULO: THE INFLUENCE OF ADVERTISING AT THE POINT-OF- PURCHASE ON SHOPPERS AND BRANDS: AN EMPIRICAL STUDY INCONVENIENCE STORES
AUTORES: Silveira, Paulo Duarte; Marreiros, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COMMUNICATION TODAY, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
AUTORES: Silveira, Paulo Duarte; Marreiros, Cristina;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: COMMUNICATION TODAY, VOLUME: 14, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÃTULO: Predictors and outcomes of individual knowledge on early-stage pandemic: Social media, information credibility, public opinion, and behaviour in a large-scale global study
AUTORES: Chawla, Y; Radziwon, A; Scaringella, L; Carlson, EL; Greco, M; Silveira, PD; de Aguiar, EP; Shen, QY; Will, M; Kowalska Pyzalska, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INFORMATION PROCESSING & MANAGEMENT, VOLUME: 58, NÚMERO: 6
AUTORES: Chawla, Y; Radziwon, A; Scaringella, L; Carlson, EL; Greco, M; Silveira, PD; de Aguiar, EP; Shen, QY; Will, M; Kowalska Pyzalska, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: INFORMATION PROCESSING & MANAGEMENT, VOLUME: 58, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Do Brands "JUST DO IT"? Studying the Effectiveness of B2C Slogans
AUTORES: Paulo Duarte Silveira; Susana Galvao;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Business and Economics (BE-ci) in BE-CI 2016 : 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMICS, VOLUME: 17
AUTORES: Paulo Duarte Silveira; Susana Galvao;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Business and Economics (BE-ci) in BE-CI 2016 : 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMICS, VOLUME: 17
INDEXADO EM: WOS
6
TÃTULO: Shopper Centric Category Management in Convenience Stores: a Qualitative Study
AUTORES: Paulo Duarte Silveira; Cristina Galamba Marreiros;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Business and Economics (BE-ci) in BE-CI 2016 : 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMICS, VOLUME: 17
AUTORES: Paulo Duarte Silveira; Cristina Galamba Marreiros;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: 3rd International Conference on Business and Economics (BE-ci) in BE-CI 2016 : 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON BUSINESS AND ECONOMICS, VOLUME: 17
INDEXADO EM: WOS
7
TÃTULO: Urban agriculture: A way to a sustainable complementarity between the city and the countryside
AUTORES: Valente, D; Matos, R; Batista, D; Simões, P;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 14th International Multidisciplinary Scientific Geoconference and EXPO, SGEM 2014 in International Multidisciplinary Scientific GeoConference Surveying Geology and Mining Ecology Management, SGEM, VOLUME: 2, NÚMERO: 6
AUTORES: Valente, D; Matos, R; Batista, D; Simões, P;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 14th International Multidisciplinary Scientific Geoconference and EXPO, SGEM 2014 in International Multidisciplinary Scientific GeoConference Surveying Geology and Mining Ecology Management, SGEM, VOLUME: 2, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus