1
TÍTULO: Sustainable Brand Advertising—The Green Advertising for Generation Z, a Qualitative LRSB Analyze
AUTORES: Paula Rosa Lopes; Albérico Travassos Rosário; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Platforms, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Sustainability and the Circular Economy Business Development
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Sustainability, VOLUME: 16, NÚMERO: 14
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Influencer marketing in the digital ecosystem
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Influencer Marketing Applications Within the Metaverse
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: How the metaverse can leverage the business world
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Q-Sort: A Blended Methodology Applied to a Personality Inventory
AUTORES: Rosa Rodrigues; Paula Lopes; Miguel Varela;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Electronic Journal of Business Research Methods, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The Moderating Role of Social Media Advertising in Customers' Purchase Intention
AUTORES: Paula Lopes; Rosa Rodrigues; Fabio Sandes; Rui Estrela;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: European Conference on Social Media, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Metaverse in Marketing. Challenges and Opportunities
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Advances in Computational Intelligence and Robotics - Handbook of Research on AI-Based Technologies and Applications in the Era of the Metaverse
INDEXADO EM: CrossRef: 9
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The Digital Marketing for Sustainable Development
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Paula Rosa Lopes; Filipe Sales Rosário;
PUBLICAÇÃO: 2023
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Social Networks Clothes Shopping and the Influence of Brand Image and Perceived Benefits on Purchase Intention
AUTORES: Lopes, P; Rodrigues, R; Varela, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: 9th European Conference on Social Media, ECSM 2022 in 9th European Conference on Social Media, ECSM 2022
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Social Networks Clothes Shopping and the Influence of Brand Image and Perceived Benefits on Purchase Intention
AUTORES: Paula Lopes; Rosa Rodrigues; Miguel Varela;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: European Conference on Social Media, VOLUME: 9, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 20.