Ana Margarida Laranjeira Ferraz Rodrigues Escada
AuthID: R-002-BX4
1
TÃTULO: Deep learning in digital marketing: brand detection and emotion recognition
AUTORES: Joel P Arrais; Ana Laranjeira; Gonçalo Oliveira; Bernardete Ribeiro ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Machine Intelligence and Sensory Signal Processing, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
AUTORES: Joel P Arrais; Ana Laranjeira; Gonçalo Oliveira; Bernardete Ribeiro ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: International Journal of Machine Intelligence and Sensory Signal Processing, VOLUME: 2, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÃTULO: On the use of thin-client set-top boxes for IPTV services
AUTORES: Cruz, T; Simoes, P; Cabaco, P; Monteiro, E; Bastos, F; Laranjeira, A;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 38th Annual IEEE Conference on Local Computer Networks, LCN 2013 in Proceedings - Conference on Local Computer Networks, LCN
AUTORES: Cruz, T; Simoes, P; Cabaco, P; Monteiro, E; Bastos, F; Laranjeira, A;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: 38th Annual IEEE Conference on Local Computer Networks, LCN 2013 in Proceedings - Conference on Local Computer Networks, LCN