1
TÍTULO: Anthropological Approaches to Understanding Consumption Patterns and Consumer Behavior
AUTORES: Valentina Chkoniya; Ana Oliveira Madsen; Paata Bukhrashvili;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: Tendencies Regarding Fish Consumption – The Case of Portugal (Europe’s Leader - 3rd in the World)  Full Text
AUTORES: Ana Oliveira Madsen; Valentina Chkonia;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: European Journal of Interdisciplinary Studies, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 1
3
TÍTULO: The Positive Impact of a Portuguese State-Owned Company that Invested on Consumers Nutritional Education – the Case of Fish and Docapesca
AUTORES: Ana Oliveira Madsen; Valentina Chkoniya;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: European Journal of Marketing and Economics, VOLUME: 2, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Fish Consumption in the Age of the Information Society - The Evolution of the Fish Sector in Portugal
AUTORES: Ana Oliveira Madsen; Valentina Chkoniya;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: European Journal of Social Sciences, VOLUME: 2, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 2
5
TÍTULO: The impact of information and communication technologies in fish consumption in Portugal: Building a support for the coming generations
AUTORES: Chkoniya, V; Madsen, AO; Coelho, T;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Economia Agro-Alimentare, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef