Antonio Chenoll Mora
AuthID: R-002-F8F
1
TÃTULO: DK eLearning grid: optimization of teaching practice in online environment Full Text
AUTORES: Ana Maria F Ferreira Nobre; Daniela Melare V Vieira Barros; Antonio C Chenoll Mora; Ana S Setien Burgues;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RED-REVISTA DE EDUCACION A DISTANCIA, NÚMERO: 59
AUTORES: Ana Maria F Ferreira Nobre; Daniela Melare V Vieira Barros; Antonio C Chenoll Mora; Ana S Setien Burgues;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: RED-REVISTA DE EDUCACION A DISTANCIA, NÚMERO: 59
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: DK eLearning grid: Optimization of teaching practice in online environment [Tabla DK eLearning: optimización de la práctica docente en un ambiente online]
AUTORES: Nobre, AMF; Barros, DMV; Mora, AC; Burgués, AS;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Revista de Educacion a Distancia, VOLUME: 1, NÚMERO: 59
AUTORES: Nobre, AMF; Barros, DMV; Mora, AC; Burgués, AS;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Revista de Educacion a Distancia, VOLUME: 1, NÚMERO: 59
INDEXADO EM: Scopus
3
TÃTULO: Screen or paper. Reading construction in digital and analogical context in speakers of nearby languages
AUTORES: Antonio Chenoll;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: FORO DE PROFESORES DE E-LE, VOLUME: 14
AUTORES: Antonio Chenoll;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: FORO DE PROFESORES DE E-LE, VOLUME: 14
INDEXADO EM: WOS
4
TÃTULO: Now you see me: perception as a basic principle in foreign languages learning
AUTORES: Antonio Chenoll Mora;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: FORO DE PROFESORES DE E-LE, VOLUME: 12
AUTORES: Antonio Chenoll Mora;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: FORO DE PROFESORES DE E-LE, VOLUME: 12
INDEXADO EM: WOS