1
TÍTULO: Introduction to data-driven marketing
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz; Luis Moniz; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Fragrances' luxury brand extension: consumer behaviour and influences
AUTORES: Figueiredo, J; Eiriz, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: DEMAND IMPACT FOR PRICES ENDING WITH “9” AND “0” IN ONLINE AND OFFLINE CONSUMER GOODS RETAIL TRADE CHANNELS
AUTORES: Marcial Lopez-Pastor; Jesus Garcia-Madariaga; Joaquin Sanchez; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Review of Management and Marketing, VOLUME: 10, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Determinants of Residents’ Word-of-Mouth Behaviour and Support for Tourism
AUTORES: Maria Francisca Blasco López; Nuria Recuero Virto; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Administrative Sciences, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Perceived relationship investment as a driver of loyalty: The case of Conimbriga Monographic Museum
AUTORES: Virto, NR; Punzon, JG; Lopez, MFB; Figueiredo, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 12
NO MEU: ORCID