Jose Antonio Fonseca Figueiredo
AuthID: R-002-FDX
1
TÃTULO: Introduction to data-driven marketing
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz; Luis Moniz; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; Rui Cruz; Luis Moniz; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Data-Driven Marketing for Strategic Success
2
TÃTULO: Sustainable Entrepreneurship and Corporate Social Responsibility: Systematic Bibliometric Literature Review
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2023
3
TÃTULO: Sustainable Entrepreneurship and Corporate Social Responsibility: Systematic Bibliometric Literature Review
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2023
AUTORES: Albérico Travassos Rosário; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2023
4
TÃTULO: Fragrances' luxury brand extension: consumer behaviour and influences
AUTORES: Figueiredo, J; Eiriz, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
AUTORES: Figueiredo, J; Eiriz, V;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EUROMED JOURNAL OF BUSINESS, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
5
TÃTULO: DEMAND IMPACT FOR PRICES ENDING WITH “9” AND “0” IN ONLINE AND OFFLINE CONSUMER GOODS RETAIL TRADE CHANNELS
AUTORES: Marcial Lopez-Pastor; Jesus Garcia-Madariaga; Joaquin Sanchez; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Review of Management and Marketing, VOLUME: 10, NÚMERO: 6
AUTORES: Marcial Lopez-Pastor; Jesus Garcia-Madariaga; Joaquin Sanchez; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: International Review of Management and Marketing, VOLUME: 10, NÚMERO: 6
6
TÃTULO: Determinants of Residents’ Word-of-Mouth Behaviour and Support for Tourism
AUTORES: Maria Francisca Blasco López; Nuria Recuero Virto; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Administrative Sciences, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
AUTORES: Maria Francisca Blasco López; Nuria Recuero Virto; José Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Administrative Sciences, VOLUME: 10, NÚMERO: 3
7
TÃTULO: Perceived relationship investment as a driver of loyalty: The case of Conimbriga Monographic Museum
AUTORES: Virto, NR; Punzon, JG; Lopez, MFB; Figueiredo, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 11
AUTORES: Virto, NR; Punzon, JG; Lopez, MFB; Figueiredo, J;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 11
8
TÃTULO: Inovação e desempenho de equipamentos médicos : estudo qualitativo em hospitais portugueses
AUTORES: José A F Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2008
AUTORES: José A F Figueiredo;
PUBLICAÇÃO: 2008
INDEXADO EM: Handle