Rita Feio Gama Alegria
AuthID: R-002-FEE
1
TÃTULO: Early literacy intervention program: Closing the linguistic gap of socially disadvantaged children
AUTORES: Vânia Peixoto; Rita Alegria; Pedro Pestana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Closing the Educational Achievement Gap for Students With Learning Disabilities
AUTORES: Vânia Peixoto; Rita Alegria; Pedro Pestana;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Closing the Educational Achievement Gap for Students With Learning Disabilities
INDEXADO EM:
Scopus

2
TÃTULO: Metaphor and Irony comprehension in typically developing school children: a pilot study Full Text
AUTORES: Rocha, J; Ferreira, C; Alegria, R;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA DE INVESTIGACION EN LOGOPEDIA, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
AUTORES: Rocha, J; Ferreira, C; Alegria, R;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: REVISTA DE INVESTIGACION EN LOGOPEDIA, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM:
WOS

3
TÃTULO: Speech language pathology Clinical Education: perceptions and experiences of clinical educators and students
AUTORES: Joana Antonieta Rocha; Catarina Santos; Vania Peixoto; Fatima Maia; Rita Alegria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA DE INVESTIGACION EN LOGOPEDIA, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
AUTORES: Joana Antonieta Rocha; Catarina Santos; Vania Peixoto; Fatima Maia; Rita Alegria;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: REVISTA DE INVESTIGACION EN LOGOPEDIA, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM:
WOS
