1
TÍTULO: Alternative consumer practices for a sustainable identity: the perspective of organic food consumption  Full Text
AUTORES: Fernandes, E; Saraiva, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF MARKETING MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
TÍTULO: The green identity formation process in organic consumer communities Environmental activism and consumer resistance
AUTORES: Artur Saraiva; Emilia Fernandes; Moritz von Schwedler;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: QUALITATIVE MARKET RESEARCH, VOLUME: 23, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: The pro-environmental consumer discourse: A political perspective on organic food consumption  Full Text
AUTORES: Artur Saraiva; Emilia Fernandes; Moritz von Schwedler;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: The role of mulching materials on Lactuca sativa production – Brazil case study
AUTORES: Fortes Neto, P; Souza, G; Fortes, N; Saraiva, A; Costa, R; Duarte, E;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Acta Horticulturae, VOLUME: 1242
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: The use of biodegradable mulch films on strawberry crop in Portugal  Full Text
AUTORES: Raquel Costa; Artur Saraiva; Lopo Carvalho; Elizabeth Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: SCIENTIA HORTICULTURAE, VOLUME: 173
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef