1
TÍTULO: HOW TOURISTS PERCEIVE, CREATE AND ENCODE THE MEMORABLE TOURISM EXPERIENCE
AUTORES: Mendonca Pedro, R; Mendes, J; de Matos, N; Ascencao, MP; Pinto, P;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
2
TÍTULO: EVOLUTION OF THE PRESENCE AND ENGAGEMENT OF OFFICIAL SOCIAL NETWORKS IN PROMOTING TOURISM IN SPAIN
AUTORES: Miguel Angel S Sanchez Jimenez; Nelson de Matos; Marisol B Correia ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, VOLUME: 7, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: ANALYSING DESTINATION IMAGE FROM A CONSUMER BEHAVIOUR PERSPECTIVE
AUTORES: Nuno Baptista; Nelson Matos;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
4
TÍTULO: Monitoring the Quality of Tourism Experience
AUTORES: Julio Mendes; Manuela Guerreiro; Nelson Matos;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: Asia Tourism Forum / 12th Biennial Conference on Hospitality and Tourism Industry in Asia in PROCEEDINGS OF THE ASIA TOURISM FORUM 2016 - THE 12TH BIENNIAL CONFERENCE OF HOSPITALITY AND TOURISM INDUSTRY IN ASIA, VOLUME: 19
INDEXADO EM: WOS