1
TÍTULO: Video-based collaborative learning: a pedagogical model and instructional design tool emerging from an international multiple case study
AUTORES: Cattaneo, Alberto A. P.; De Jong, Frank; Ramos, Jose L.; Laitinen Vaananen, Sirpa; Pedaste, Margus; Leijen, Ali; Evi Colombo, Alessia; Monginho, Ricardo; Bent, Marije; Velasquez Godinez, Erick; Van Steenbergen, Rik;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 47, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Perceções de professores do primeiro ciclo do ensino básico sobre a integração de tecnologia educativa no processo de ensino e aprendizagem: o caso das comunidades escolares de aprendizagem Gulbenkian XXI
AUTORES: Ana Maria Cristóvão; José Lopes Verdasca; José Luís Ramos; Hugo Rebelo;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Revista Brasileira de Educação, VOLUME: 27
INDEXADO EM: CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Pedagogical models for the facilitation of teacher professional development via video-supported collaborative learning. A review of the state of the art
AUTORES: Ramos, JL; Cattaneo, AAP; de Jong, FPCM; Espadeiro, RG;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: JOURNAL OF RESEARCH ON TECHNOLOGY IN EDUCATION, VOLUME: 54, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 18
NO MEU: ORCID