Rui Manuel Flores Araujo
AuthID: R-002-NB8
1
TÃTULO: STUDENTS' TACTICAL UNDERSTANDING DURING A HYBRID SPORT EDUCATION/STEP-GAME APPROACH MODEL VOLLEYBALL TEACHING UNIT Full Text
AUTORES: Araujo, R; Delgado, M; Azevedo, E; Mesquite, I ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 26
AUTORES: Araujo, R; Delgado, M; Azevedo, E; Mesquite, I ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: MOVIMENTO, VOLUME: 26
2
TÃTULO: The long-term development of volleyball game play performance using Sport Education and the Step-Game-Approach model
AUTORES: Araujo, R; Hastie, P; Lohse, KR; Bessa, C; Mesquita, I ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN PHYSICAL EDUCATION REVIEW, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
AUTORES: Araujo, R; Hastie, P; Lohse, KR; Bessa, C; Mesquita, I ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN PHYSICAL EDUCATION REVIEW, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
3
TÃTULO: The evolution of student-coach's pedagogical content knowledge in a combined use of sport education and the step-game-approach model Full Text
AUTORES: Araujo, RMF; Hastie, PA; Pereira, CHDB; Mesquita, IMR ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: PHYSICAL EDUCATION AND SPORT PEDAGOGY, VOLUME: 22, NÚMERO: 5
AUTORES: Araujo, RMF; Hastie, PA; Pereira, CHDB; Mesquita, IMR ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: PHYSICAL EDUCATION AND SPORT PEDAGOGY, VOLUME: 22, NÚMERO: 5
4
TÃTULO: Procedural Knowledge, Decision Making and Performance in Women's Volleyball According to Age Group and Specific Experience Full Text
AUTORES: Rui Manuel Flores Araujo;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: The Open Sports Sciences Journal, VOLUME: 5, NÚMERO: 1
AUTORES: Rui Manuel Flores Araujo;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: The Open Sports Sciences Journal, VOLUME: 5, NÚMERO: 1