Luis Filipe Reis Silva
AuthID: R-002-NW4
1
TÃTULO: AI Meets the Shopper: Psychosocial Factors in Ease of Use and Their Effect on E-Commerce Purchase Intention Full Text
AUTORES: Lopes, Joao M. ; Silva, L. Filipe; Massano Cardoso, Ilda ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BEHAVIORAL SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 7
AUTORES: Lopes, Joao M. ; Silva, L. Filipe; Massano Cardoso, Ilda ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: BEHAVIORAL SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 7
2
TÃTULO: Green Purchase Determinants in a Peripheral Region of Europe: How Can Green Marketing Influence Consumers' Decisions? The Mediating Role of Green Awareness of Price
AUTORES: Lopes, Joao M.; Silva, Luis Filipe; Massano Cardoso, Ilda ; Galhardo, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 11
AUTORES: Lopes, Joao M.; Silva, Luis Filipe; Massano Cardoso, Ilda ; Galhardo, Ana;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 11