Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
Reflections on Teaching Human-Computer Interaction to Blind Students
AuthID
P-003-PJ5
5
Author(s)
Chambel, T
·
Antunes, P
·
Duarte, C
·
Carrico, L
·
Guimaraes, N
5
Editor(es)
Kotze,P;Wong,W;Jorge,J;Dix,A;Silva,PA
Tipo de Documento
Proceedings Paper
Year published
2009
Publicado
in
Creativity and HCI: From Experience to Design in Education
in
International Federation for Information Processing,
ISSN: 1571-5736
Volume: 289, Páginas: 123-142 (20)
Conference
Conference on Creativity and Hci - From Experience to Design in Education,
Date:
MAR 29-30, 2007,
Location:
Aveiro, PORTUGAL
Indexing
Wos
®
Scopus
®
Crossref
®
Handle
®
Google Scholar
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
DOI
:
10.1007/978-0-387-89022-7_9
Handle
:
https://hdl.handle.net/10451/14930
SCOPUS
: 2-s2.0-57149130999
Wos
: WOS:000262480900009
Source Identifiers
ISSN
: 1571-5736
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service