Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Publicações
Pesquisar
Estatísticas
Phonological Awareness Program: A Longitudinal Study from Preschool to 4Th Grade
AuthID
P-00G-KFE
4
Author(s)
Ferraz, I
·
Pocinho, M
·
Pereira, A
·
Pimenta, A
3
Editor(es)
Donahue, C; Mamede, M; Marin, B
Tipo de Documento
Proceedings Paper
Year published
2015
Publicado
in
9TH INTERNATIONAL CONFERENCE : LITERACIES AND EFFECTIVE LEARNING AND TEACHING FOR ALL
in
SHS Web of Conferences,
ISSN: 2261-2424
Volume: 16, Páginas: 01002 (9)
Conference
9Th International Conference on Literacies and Effective Learning and Teaching for All,
Date:
JUN 11-13, 2013,
Location:
Creteil, FRANCE
Indexing
Wos
®
Crossref
®
Google Scholar
®
Metadata
Fontes
Publication Identifiers
DOI
:
10.1051/shsconf/20151601002
Wos
: WOS:000358247400002
Source Identifiers
ISSN
: 2261-2424
Export Publication Metadata
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
Export Preview
Lista
Marked
Adicionar à lista
Marked
Info
At this moment we don't have any links to full text documens.
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service