1
TÍTULO: The Impact of Market-Related Factors on the Entry Mode of Small and Medium Enterprises  Full Text
AUTORES: Ferreira, M; Eiriz, V; Soares, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Journal of Transnational Management, VOLUME: 18, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: From Social to Marketing Interactions: The Role of Social Networks  Full Text
AUTORES: Soares, AM ; Pinho, JC; Nobre, H ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Transnational Management, VOLUME: 17, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 21
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Examining the technology acceptance model in the adoption of social networks
AUTORES: Pinho, JCMR ; Soares, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Journal of Research in Interactive Marketing, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Applying to higher education: information sources and choice factors
AUTORES: Claudia Simoes ; Ana Maria Soares ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: STUDIES IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 35, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÍTULO: The cultural metaphor revisited: Exploring dimensions, complexities and paradoxes through the portuguese fado
AUTORES: Nielsen, CS; Soares, AM ; Pascoa MacHado, C;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: International Journal of Cross Cultural Management, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Hofstede's dimensions of culture in international marketing studies  Full Text
AUTORES: Ana Maria Soares ; Minoo Farhangmehr ; Aviv Shoham;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: 3rd Meeting of the Royal-Bank-International-Research-Seminar in JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH, VOLUME: 60, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef