1
TÍTULO: The role of relational social capital in examining exporter-intermediary relationships
AUTORES: Pinho, JCMR ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: European Business Review, VOLUME: 25, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Modeling the impact of commitment-trust on cooperation and performance: The specific case of exporter and intermediaries relationships
AUTORES: Pinho, JCMR ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Advances in International Marketing, VOLUME: 23
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Examining the technology acceptance model in the adoption of social networks
AUTORES: Pinho, JCMR ; Soares, AM ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Journal of Research in Interactive Marketing, VOLUME: 5, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Market orientation, job satisfaction, commitment and organisational performance: The specific case of local public sector
AUTORES: Rodrigues, AP ; Pinho, JCMR ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Transforming Government: People, Process and Policy, VOLUME: 4, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The impact of ownership - Location-specific advantages and managerial characteristics on SME foreign entry mode choices
AUTORES: Jose Carlos Pinho ;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: INTERNATIONAL MARKETING REVIEW, VOLUME: 24, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: The benefits and barriers associated with the use of the internet within the non-profit sector  Full Text
AUTORES: Pinho, JC ; Macedo, IM;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: Journal of Nonprofit and Public Sector Marketing, VOLUME: 16, NÚMERO: 1-2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The relationship between resource dependence and market orientation - The specific case of non-profit organisations
AUTORES: Macedo, IM; Pinho, JC ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 40, NÚMERO: 5-6
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID