1
TÍTULO: HR attributions and the dual commitment of outsourced IT workers
AUTORES: Rita Fontinha; Maria Jose Chambel ; Nele De Cuyper;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: PERSONNEL REVIEW, VOLUME: 41, NÚMERO: 5-6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: La Dirección de recursos humanos en los call centres: Desarrollo de un cuestionario
AUTORES: Catanheira, F; Chambel, MJ ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Revista de Psicologia del Trabajo y de las Organizaciones, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Reciprocity of Temporary and Permanent Workers: an Exploratory Study in an Industrial Company
AUTORES: Silvia Lopes; Maria Jose Chambel ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: SPANISH JOURNAL OF PSYCHOLOGY, VOLUME: 15, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: The human resource management in call centres: The development of a questionnair
AUTORES: Catanheira, F; Chambel, MJ ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Revista de Psicologia del Trabajo y de las Organizaciones, VOLUME: 28, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Training of temporary workers and the social exchange process
AUTORES: Maria Jose Chambel ; Filipa Castanheira;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: JOURNAL OF MANAGERIAL PSYCHOLOGY, VOLUME: 27, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Training opportunities and employee exhaustion in call centres: Mediation by psychological contract fulfilment. Training and employee exhaustion  Full Text
AUTORES: Chambel, MJ ; Castanheira, F;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: International Journal of Training and Development, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Linking transformational leadership to nurses' extra-role performance: the mediating role of self-efficacy and work engagement. Linking transformational leadership to nurses’ extra-role performance  Full Text
AUTORES: Marisa Salanova; Laura Lorente; Maria J Chambel ; Isabel M Martinez;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: JOURNAL OF ADVANCED NURSING, VOLUME: 67, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: The psychological contract of call-centre workers: Employment conditions, satisfaction and civic virtue behaviours
AUTORES: Maria Jose Chambel ; Carlos Maria Alcover;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: ECONOMIC AND INDUSTRIAL DEMOCRACY, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Training is an investment with return in temporary workers A social exchange perspective
AUTORES: Maria Jose Chambel ; Filipa Sobral;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: CAREER DEVELOPMENT INTERNATIONAL, VOLUME: 16, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
Página 1 de 2. Total de resultados: 17.