1
TÍTULO: Measuring store emotional experience through facial electromyography and skin conductance
AUTORES: Angelo, L; Rita, P ; Esteves, F;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: IIOAB Journal, VOLUME: 4, NÚMERO: 3 SPL
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: The effect of atmospheric cues and involvement on pleasure and relaxation: The spa hotel context
AUTORES: Loureiro, SMC ; Almeida, M; Rita, P ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 35
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: A new conceptual framework to evaluate consumer adoption of mobile services: The case of Mobile TV
AUTORES: Borges, M; Rita, P ; Pagani, M;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 10th International Conference on Mobile Business, ICMB 2011 in Proceedings - 2011 10th International Conference on Mobile Business, ICMB 2011
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Performance as a classification criterion of tourist origins and destinations  Full Text
AUTORES: Aguas, P; Rita, P ; Costa, J;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: SERVICE INDUSTRIES JOURNAL, VOLUME: 26, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The Internet, consumer empowerment and marketing strategies
AUTORES: Pires, GD; Stanton, J; Rita, P ;
PUBLICAÇÃO: 2006, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF MARKETING, VOLUME: 40, NÚMERO: 9-10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: AN EXPERT-SYSTEM FOR NATIONAL TOURIST OFFICES  Full Text
AUTORES: RITA, P ; MOUTINHO, L;
PUBLICAÇÃO: 1994, FONTE: ANNALS OF TOURISM RESEARCH, VOLUME: 21, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID