1
TÍTULO: The effect of atmospheric cues and involvement on pleasure and relaxation: The spa hotel context
AUTORES: Loureiro, SMC ; Almeida, M; Rita, P ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 35
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Brand emotional connection and loyalty
AUTORES: Loureiro, SMC ; Ruediger, KH; Demetris, V;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Journal of Brand Management, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 52
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: DUAQUAL: The quality perceived by teachers and students in university management [DUAQUAL: Calidad percibida por docentes y alumnos en la gestión universitaria]
AUTORES: Loureiro, SMC ; Gonzalez, FJM;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Cuadernos de Gestion, VOLUME: 12, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The increasing dynamics between consumers, social groups and brands
AUTORES: Kaufmann, HR; Loureiro, SMC ; Basile, G; Vrontis, D;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: Qualitative Market Research, VOLUME: 15, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 19
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Corporate reputation, satisfaction, delight, and loyalty towards rural lodging units in Portugal  Full Text
AUTORES: Sandra Maria C Correia Loureiro ; Elisabeth Kastenholz;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 30, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 106
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: SATISFYING AND DELIGHTING THE RURAL TOURISTS  Full Text
AUTORES: Sandra M C Loureiro ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: JOURNAL OF TRAVEL & TOURISM MARKETING, VOLUME: 27, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 40
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: THE IMPORTANCE OF QUALITY, SATISFACTION, TRUST, AND IMAGE IN RELATION TO RURAL TOURIST LOYALTY  Full Text
AUTORES: Sandra Maria C Correia Loureiro ; Francisco Javier M Miranda Gonzalez;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: JOURNAL OF TRAVEL & TOURISM MARKETING, VOLUME: 25, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 89
NO MEU: ORCID