1
TÍTULO: Ai Effect on Innovation Capacity in the Context of Industry 5.0: An Explanatory Study
AUTORES: BECUE adrien.becue@gmail.com; João Gama; Pedro Quelhas Brito ;
PUBLICAÇÃO: 2024
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Destination Meanings Shaped by Home Environment: A Schema-Based Intra-Cultural Comparison of Chinese and Macau Outbound Tourists in Europe  Full Text
AUTORES: Mou, JJ; Brito, PQ ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: LEISURE SCIENCES, VOLUME: 46, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: When the tourist home environment is so similar to a distant foreign destination: Evidence of constant vicarious experience effect on college students
AUTORES: Mou, Jianjian; Brito, Pedro Quelhas ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF DESTINATION MARKETING & MANAGEMENT, VOLUME: 33
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Brand resonance: an empirical analysis of mobile users in global marketplace
AUTORES: Raut, UR; Pawar, PA; Brito, PQ ; Sisodia, GS; Rafiuddin, A; Rathore, A;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Journal of Trade and Global Markets, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Exploring the Role of Emotional Intelligence and Artificial Intelligence on Luxury Value and Customer-Based Outcomes
AUTORES: Dominique Ferreira, Sergio; Gomes, Helena; Brito, Pedro Quelhas ; Prentice, Catherine;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Information Technology and Education (ICITED) in PERSPECTIVES AND TRENDS IN EDUCATION AND TECHNOLOGY, ICITED 2022, VOLUME: 320
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Innovation, Social Networks, and Service Ecosystems: Managing Value in the Digital  Full Text
AUTORES: Brito, Pedro Quelhas ; Chandler, Jennifer D.;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: R & D MANAGEMENT, VOLUME: 53, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The Consumer Influence of Digital Coupon Distribution Through a Referral Program
AUTORES: Jorge Pereira; Pedro Quelhas Brito ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Information Technology and Systems, ICITS 2023 in Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 691 LNNS
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: The Impact of Surprise Elements on Customer Satisfaction
AUTORES: Martins, M; Roxo, MT ; Brito, PQ ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Connecting Digital Channels to Consumers' Purchase Decision-Making Process in Online Stores  Full Text
AUTORES: Pires, Paulo Botelho ; Santos, Jose Duarte; de Brito, Pedro Quelhas ; Marques, David Nunes;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 21
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 5 Unpaywall
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Fit and Fun: Content Analysis Investigating Positive Body Image Dimensions of Adolescents' Facebook Images  Full Text
AUTORES: Torres, Sandra; Brito, Pedro Quelhas ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: CYBERPSYCHOLOGY-JOURNAL OF PSYCHOSOCIAL RESEARCH ON CYBERSPACE, VOLUME: 16, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
Página 1 de 6. Total de resultados: 58.