1
TÍTULO: Brand Engagement and Creative Digital Advertising: A Case Study of Galo Portuguese Brand
AUTORES: Sara Santos ; Pedro Espírito Santo; Sónia Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 33
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
2
TÍTULO: Antecedents of participation in music festivals: The role of congruence between the sponsor and the festival. The Role of Congruence Between the Sponsor and the Festival
AUTORES: Santos, S ; Santo, PE; Augusto, L;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Managing Festivals for Destination Marketing and Branding
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: How Endorser Promotes Emotional Responses in Video Ads
AUTORES: Augusto, L; Santos, S ; Espírito Santo, PM;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Literary Communities in Social Media: The Influence of Motivations on Engagement and Purchase Intention in Women
AUTORES: Santos, S ; Fernandes, A; Santo, PE;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: 10th European Conference on Social Media, ECSM 2023 in Proceedings of the 10th European Conference on Social Media, ECSM 2023, VOLUME: 10, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Recommendations for Internal Communication to Strengthen the Employer Brand: A Systematic Literature Review
AUTORES: Santos, Sara ; Augusto, Luisa; Ferreira, Sonia ; Espirito Santo, Pedro; Vasconcelos, Maria;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Society and Technology - Opportunities and Challenges  Full Text
AUTORES: Santos, Sara ; Lechman, Ewa; Popowska, Magdalena;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: R & D MANAGEMENT
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: Tourists’ Engagement on Tourism Organizations' Facebook Pages: The Role of User-Generated Content
AUTORES: Sara Santos ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Tourism Research, VOLUME: 6, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Video Ad Informativeness and Narrative Structure and Transportation as Antecedents of Brand Choice: A Portuguese Brand Case Study
AUTORES: Santos, S ; Santo, PE; Ferreira, S;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Springer Series in Design and Innovation, VOLUME: 27
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Consumer Social Media Engagement with Video Ad in the Context of the COVID-19 Pandemic
AUTORES: Veiga, Pedro Mota; Diogo, Julien; do Espirito Santo, Pedro Manuel; Santos, Sara ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATION AND NEW MEDIA, VOLUME: 10, NÚMERO: 18
INDEXADO EM: WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
Página 1 de 4. Total de resultados: 32.