1
TÍTULO: The role of social responsibility on consumer engagement through fashion brands' Instagram
AUTORES: Sara Santos; Paulo Silva; Margarida Caramelo Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Driving Green Marketing in Fashion and Retail
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: User-Generated Content in Tourism: Could it impact Brand Equity and Intention to Visit?
AUTORES: Sara Santos; Sónia Ferreira; Maria Vasconcelos;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: European Conference on Social Media, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: The Role of Social Media in Sustainable Branding. A Systemic Literature Review
AUTORES: Sara Santos; Maria Vasconcelos; Sónia Ferreira; Luísa Augusto; Pedro Espírito Santo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Compelling Storytelling Narratives for Sustainable Branding
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Comunicação ambiental: como promovem os municípios a sustentabilidade
AUTORES: Sara Santos; Luísa Augusto;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Comunicação e Sustentabilidade Ambiental: conceitos e práticas.
INDEXADO EM: Handle