1
TÍTULO: Diversity and epistemological plurality: thinking interculturality 'otherwise'  Full Text
AUTORES: Pinho, Ana Sofia ; Paz, Ana Luisa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: LANGUAGE AND INTERCULTURAL COMMUNICATION, VOLUME: 24, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: CULTURA PROFISSIONAL DOS PROFESSORES: DA TEORIA DE ANDY HARGREAVES À REALIDADE VIVENCIADA NA ESCOLA  Full Text
AUTORES: DANIELA SEMIÃO; LUÍS TINOCA ; ANA SOFIA PINHO ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Educação em Revista, VOLUME: 38
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Primary English teacher education in Portugal: an exploratory study  Full Text
AUTORES: Vieira, Flavia ; Mourao, Sandie; Andrade, Ana Isabel; Cruz, Mario ; Reis Jorge, Jose; Leslie, Carolyn; Orega, Maria Isabel; Pinho, Ana Sofia ; Silva, Elisabete Mendes; Simoes, Ana Raquel;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: THE PROFESSIONAL CULTURE OF TEACHERS: FROM ANDY HARGREAVES' THEORY TO THE REALITY EXPERIENCED AT SCHOOL  Full Text
AUTORES: DANIELA SEMIÃO; LUÍS TINOCA ; ANA SOFIA PINHO ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Educação em Revista, VOLUME: 38
INDEXADO EM: CrossRef
7
TÍTULO: Expert Evaluation on Urgent Research on Heritage Language Education: A Comparative Study in Germany, Italy, the Netherlands, Portugal and Spain
AUTORES: Barbara Gross; Antje Hansen; Sarah McMonagle; Joana Duarte; Eduardo García Jiménez; Nikolett Szelei; Ana Sofia Pinho ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Journal of Home Language Research, VOLUME: 4, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef: 1
8
TÍTULO: Mapeando abordagens da formação inicial de professores de inglês no 1º Ciclo do Ensino Básico em Portugal
AUTORES: Flávia Vieira; Sandie Mourão; Ana I Andrade; Mário Cruz ; Carolyn Leslie; Maria I Orega; Ana S Pinho ; José R Jorge; Elisabete M Silva; Ana R Simões;
PUBLICAÇÃO: 2021
INDEXADO EM: Handle
9
TÍTULO: Teaching in multilingual classrooms: strategies from a case study in Portugal  Full Text
AUTORES: Nikolett Szelei; Ana Sofia Pinho ; Luís Alexandre da Fonseca Tinoca ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Revista Brasileira de Educação, VOLUME: 26
INDEXADO EM: CrossRef: 5
10
TÍTULO: Professional development for cultural diversity: the challenges of teacher learning in context  Full Text
AUTORES: Szelei, N; Tinoca, L ; Pinho, AS ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN EDUCATION, VOLUME: 46, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 29 Handle
Página 1 de 3. Total de resultados: 26.