1
TÍTULO: Beyond Consumption: Shaping Values and Raising Awareness with Advertising Campaigns; [Para Além do Consumo: Formando Valores e Fomentando a Tomada de Consciência Através de Campanhas Publicitárias]
AUTORES: Elayne Esmeraldo; SIMÕES; E. ; Ana Isabel Sani;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: E-Revista de Estudos Interculturais, VOLUME: 2024, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Discourse(s) in advertising
AUTORES: SIMÕES; E. ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: The Routledge Handbook of Discourse Analysis
INDEXADO EM: CrossRef
5
TÍTULO: Victimization Experience and Perceived Benefits of Institutional and Commercial Advertising Campaigns in the Fight against Domestic Violence
AUTORES: Nogueira, Elayne; SIMÕES; E. ; Ana Sani ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SOCIAL SCIENCES-BASEL, VOLUME: 12, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
6
TÍTULO: Fighting domestic violence as a cultural problem by means of institutional advertising campaigns
AUTORES: Nogueira, EE; SIMÕES; E. ; Ana Sani ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Intimate Partner Violence: Assessment, Treatment and Prevention
INDEXADO EM: Scopus
7
TÍTULO: Atitudes dos jovens portugueses face à publicidade contemporânea: uma análise das caraterísticas e dos efeitos do fenómeno publicitário  Full Text
AUTORES: Paulo Ribeiro Cardoso; SIMÕES; E. ; Clara Pereira Lopes;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Palabra Clave - Revista de Comunicación, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
8
TÍTULO: Attitude of Portuguese Youth towards Contemporary Advertising: An Analysis of the Characteristics and Effects of the Advertising Phenomenon  Full Text
AUTORES: Cardoso, PR ; SIMÕES; E. ; Lopes, CP;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: PALABRA CLAVE, VOLUME: 20, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Chapter 9. Diffusing political knowledge in illustrated magazines. A comparison between the Portuguese O Panorama and the British The Penny Magazine in 1837–1844
AUTORES: Jorge Pedro Sousa; SIMÕES; E. ; Sandra Gonçalves Tuna;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Diachronic Developments in English News Discourse - Advances in Historical Sociolinguistics
INDEXADO EM: CrossRef
10
TÍTULO: Words of empowerment: (pseudo-)scientific discourse in magazine advertisements
AUTORES: SIMÕES; E. ; Sandra Tuna;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Redis: Revista de Estudos do Discurso, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: CrossRef
Página 1 de 3. Total de resultados: 22.