Sandra Maria Correia Loureiro
AuthID: R-000-PH7
1
TÃTULO: Luxury fashion consumption: a review, synthesis and research agenda
AUTORES: Aleem, Aihoor; Loureiro, Sandra Maria Correia; Bilro, Ricardo Godinho;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
AUTORES: Aleem, Aihoor; Loureiro, Sandra Maria Correia; Bilro, Ricardo Godinho;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
2
TÃTULO: In the eye of the (fire)storm: better safe or sorry? Crisis communication strategies for managing virality of online negative brand-related content
AUTORES: Langaro, Daniela; Loureiro, Sandra; Schivinski, Bruno; Neves, Helder;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS, VOLUME: 30, NÚMERO: 3
AUTORES: Langaro, Daniela; Loureiro, Sandra; Schivinski, Bruno; Neves, Helder;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS, VOLUME: 30, NÚMERO: 3
3
TÃTULO: What if utilitarian products are regarded as high-status? The moderate role of iconic and popular as two dimensions of brand Coolness
AUTORES: Aleem, Aihoor; Loureiro, Sandra Maria Correia; Schivinski, Bruno; Aguiar, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
AUTORES: Aleem, Aihoor; Loureiro, Sandra Maria Correia; Schivinski, Bruno; Aguiar, Marta;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS, VOLUME: 30, NÚMERO: 4
4
TÃTULO: Metaverse for service industries: Future applications, opportunities, challenges and research directions
AUTORES: Jung, Timothy; Cho, Justin; Han, Dai In Danny; Ahn, Sun Joo (Grace); Gupta, Mansi; Das, Gopal; Heo, Cindy Yoonjoung; Loureiro, Sandra Maria Correia; Sigala, Marianna; Trunfio, Mariapina; Taylor, Alexandra; Dieck, M. Claudia tom;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 151
AUTORES: Jung, Timothy; Cho, Justin; Han, Dai In Danny; Ahn, Sun Joo (Grace); Gupta, Mansi; Das, Gopal; Heo, Cindy Yoonjoung; Loureiro, Sandra Maria Correia; Sigala, Marianna; Trunfio, Mariapina; Taylor, Alexandra; Dieck, M. Claudia tom;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 151
INDEXADO EM: Scopus WOS
5
TÃTULO: Luxury fashion games are so cool! Predicting awareness, perceived quality, and loyalty
AUTORES: Rodrigues, Mariana Berga; Loureiro, Sandra Maria Correia; Romero, Maria Ines Relvas;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 77
AUTORES: Rodrigues, Mariana Berga; Loureiro, Sandra Maria Correia; Romero, Maria Ines Relvas;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 77
6
TÃTULO: Adoption of smart technologies in the cruise tourism services: a systematic review and future research agenda
AUTORES: Gonzales Santiago, Marcya Stefany; Loureiro, Sandra Maria Correira; Langaro, Daniela; Ali, Faizan;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM TECHNOLOGY
AUTORES: Gonzales Santiago, Marcya Stefany; Loureiro, Sandra Maria Correira; Langaro, Daniela; Ali, Faizan;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM TECHNOLOGY
INDEXADO EM: Scopus WOS
7
TÃTULO: Luxury fashion brand coolness: niche versus mass cool
AUTORES: Loureiro, Sandra Maria Correia; Aleem, Aihoor; Breazeale, Mike;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
AUTORES: Loureiro, Sandra Maria Correia; Aleem, Aihoor; Breazeale, Mike;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: SPANISH JOURNAL OF MARKETING-ESIC, VOLUME: 28, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÃTULO: Mapping the sustainability branding field: emerging trends and future directions
AUTORES: Nascimento, Jorge; Loureiro, Sandra Maria Correia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
AUTORES: Nascimento, Jorge; Loureiro, Sandra Maria Correia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF PRODUCT AND BRAND MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
9
TÃTULO: X-reality Film Innovation Circle framework and future directions
AUTORES: Rodrigues, Mariana Berga; Loureiro, Sandra Maria Correia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CREATIVITY AND INNOVATION MANAGEMENT
AUTORES: Rodrigues, Mariana Berga; Loureiro, Sandra Maria Correia;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CREATIVITY AND INNOVATION MANAGEMENT
10
TÃTULO: Luxury brand at the cusp of lipstick effects: Turning brand selfies into luxury brand curruncy to thrive via richcession
AUTORES: Raza, Mohsin; Khalid, Rimsha; Loureirco, Sandra Maria Correia; Han, Heesup;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 79
AUTORES: Raza, Mohsin; Khalid, Rimsha; Loureirco, Sandra Maria Correia; Han, Heesup;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF RETAILING AND CONSUMER SERVICES, VOLUME: 79