Sandra Maria Correia Loureiro
AuthID: R-000-PH7
1
TÃTULO: Engaging with (vs. avoiding) personalized advertising on social media Full Text
AUTORES: Loureiro, Sandra Maria Correia; Hollebeek, Linda; Rather, Raouf Ahmad; Ruivo, Luis; Kaljund, Kristel; Guerreiro, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS, VOLUME: 31, NÚMERO: 7
AUTORES: Loureiro, Sandra Maria Correia; Hollebeek, Linda; Rather, Raouf Ahmad; Ruivo, Luis; Kaljund, Kristel; Guerreiro, Joao;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF MARKETING COMMUNICATIONS, VOLUME: 31, NÚMERO: 7
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WOS
2
TÃTULO: How T-cruiscape shapes the flow experience of passenger's well-being
AUTORES: Gonzales Santiago, Marcya Stefany; Loureiro, Sandra Maria Correia; Langaro, Daniela;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 129
AUTORES: Gonzales Santiago, Marcya Stefany; Loureiro, Sandra Maria Correia; Langaro, Daniela;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 129
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3
TÃTULO: Luxury Fashion Apps: Functional and Hedonic Customer Experiences Full Text
AUTORES: Hoang, Duc; Loureiro, Sandra Maria Correia; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
AUTORES: Hoang, Duc; Loureiro, Sandra Maria Correia; Kousi, Sofia; Martinez, Luis F.;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 49, NÚMERO: 3
4
TÃTULO: Unveiling the motivations: A text-mining analysis of tourist motivations in the heart of Europe
AUTORES: Ana Luiza Beck; Ricardo Godinho Bilro; Sandra María Correia Loureiro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Handbook on Big Data Marketing and Management in Tourism and Hospitality
AUTORES: Ana Luiza Beck; Ricardo Godinho Bilro; Sandra María Correia Loureiro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Handbook on Big Data Marketing and Management in Tourism and Hospitality
5
TÃTULO: Going Green: How Businesses Use Social Media to Share Their Green Initiatives Full Text
AUTORES: Muhammad Sarwar; Sandra Maria Correia Loureiro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Promotion Management
AUTORES: Muhammad Sarwar; Sandra Maria Correia Loureiro;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Journal of Promotion Management
6
TÃTULO: A Framework on Eudaimonic Well-Being in Destination Competitiveness
AUTORES: Eduardo Moraes Sarmento; Sandra María Correia Loureiro; Zorro Mendes; José Mascarenhas Monteiro; Sandra Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Tourism and Hospitality, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
AUTORES: Eduardo Moraes Sarmento; Sandra María Correia Loureiro; Zorro Mendes; José Mascarenhas Monteiro; Sandra Fernandes;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Tourism and Hospitality, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
7
TÃTULO: Disidentification: The Long-Term Effects of Offensive-Discriminatory Advertisings Full Text
AUTORES: Friedmann, Enav; Solodoha, Eliran; Loureiro, Sandra Maria Correia; Avieli, Lior;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
AUTORES: Friedmann, Enav; Solodoha, Eliran; Loureiro, Sandra Maria Correia; Avieli, Lior;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
8
TÃTULO: How to Conduct Valuable Marketing Research With Neurophysiological Tools Full Text
AUTORES: Bigne, Enrique; Boksem, Maarten; Casado Aranda, Luis Alberto; Garcia Madariaga, Jesus; Gier Reinartz, Nadine R.; Guerreiro, Joao; Loureiro, Sandra; Kakaria, Shobhit; Smidts, Ale; Wedel, Michel;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
AUTORES: Bigne, Enrique; Boksem, Maarten; Casado Aranda, Luis Alberto; Garcia Madariaga, Jesus; Gier Reinartz, Nadine R.; Guerreiro, Joao; Loureiro, Sandra; Kakaria, Shobhit; Smidts, Ale; Wedel, Michel;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: PSYCHOLOGY & MARKETING
9
TÃTULO: Beyond human touch: evaluating the effectiveness of AI, human, and hybrid-generated tourism promotional texts
AUTORES: Carvalho, Ines; Loureiro, Sandra Maria Correia; Ivanov, Stanislav; Bjork, Peter; Seyitoglu, Faruk;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS
AUTORES: Carvalho, Ines; Loureiro, Sandra Maria Correia; Ivanov, Stanislav; Bjork, Peter; Seyitoglu, Faruk;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS
10
TÃTULO: Food appraisal: explaining tourists' willingness to pay more for organic food
AUTORES: Rodrigues, Aurea; Loureiro, Sandra Maria Correia; Nascimento, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS
AUTORES: Rodrigues, Aurea; Loureiro, Sandra Maria Correia; Nascimento, Jorge;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM INSIGHTS