1
TÍTULO: Bidimensional Extensions of Cobalancing and Lucas-Cobalancing Numbers
AUTORES: Chimpanzo, J.; Otero Espinar, M. V.; Borges, A.; Vasco, P. ; Catarino, P. ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ANNALES MATHEMATICAE SILESIANAE
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: On Hybrid Hyper k-Pell, k-Pell-Lucas, and Modified k-Pell Numbers  Full Text
AUTORES: Spreafico, Elen Viviani Pereira; Catarino, Paula ; Vasco, Paulo ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: AXIOMS, VOLUME: 12, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Teaching Linear Algebra in Engineering Courses Using Critical Thinking
AUTORES: Paula Catarino ; Paulo Vasco ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Open Education Studies, VOLUME: 3, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: A NOTE ON k-PELL, k-PELL-LUCAS AND MODIFIED k-PELL NUMBERS WITH ARITHMETIC INDEXES
AUTORES: Catarino, P ; Campos, H. ; Vasco, P ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: ACTA MATHEMATICA UNIVERSITATIS COMENIANAE, VOLUME: 89, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: AN EXPERIENCE FROM FACE-TO-FACE TEACHING TO REMOTE TEACHING
AUTORES: Paula Catarino ; Paulo Vasco ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: ICERI Proceedings - ICERI2020 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: AN INDIVIDUAL WORK OF HIGHER EDUCATION’ STUDENTS IN COVID-19 TIME: SHARING SOME OF THAT WORK
AUTORES: Paula Catarino ; Paulo Vasco ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: ICERI Proceedings - ICERI2020 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The Generalized order-m (k-Pell) numbers
AUTORES: Catarino, P ; Vasco, P ;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Analele Stiintifice ale Universitatii Al I Cuza din Iasi - Matematica, VOLUME: 20, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Breaking the habit: engineering students' understanding of mathematical creativity  Full Text
AUTORES: Paula Catarino ; Maria M. Nascimento ; Eva Morais; Campos, H. ; Paulo Vasco ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF ENGINEERING EDUCATION, VOLUME: 44, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Cooperative Learning on Promoting Creative Thinking and Mathematical Creativity in Higher Education  Full Text
AUTORES: Catarino, P ; Vasco, P ; Lopes, J; Silva, H; Morais, E;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: REICE-REVISTA IBEROAMERICANA SOBRE CALIDAD EFICACIA Y CAMBIO EN EDUCACION, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
Página 1 de 4. Total de resultados: 39.