1
TÍTULO: A Visual Representation of Online Interaction Patterns
AUTORES: Margarida Lucas ; Antonio Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: JOURNAL OF UNIVERSAL COMPUTER SCIENCE, VOLUME: 21, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Analysing knowledge construction in asynchronous online discussions
AUTORES: Margarida Lucas ; Antonio Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 10th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in PROCEEDINGS OF THE 2015 10TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI 2015)
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Using ICT to promote teachers’ competences: strategies and challenges
AUTORES: Margarida Lucas ; António Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EAI Endorsed Transactions on e-Learning, VOLUME: 2, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Assessing social construction of knowledge online: A critique of the interaction analysis model  Full Text
AUTORES: Margarida Lucas ; Charlotte Gunawardena; Antonio Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 30
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 23
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: ICT and competence development: a case study
AUTORES: Margarida Lucas ; Antonio Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 9th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI) in PROCEEDINGS OF THE 2014 9TH IBERIAN CONFERENCE ON INFORMATION SYSTEMS AND TECHNOLOGIES (CISTI 2014)
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: ICT and competence development: A case study [Tecnologias da comunicação e desenvolvimento de competências em contexto de formação: Um estudo de caso]
AUTORES: Lucas, M ; Moreira, A;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 9th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI 2014 in Iberian Conference on Information Systems and Technologies, CISTI
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Learning from gaming: Teachers' and students' perceptions
AUTORES: Lucas, M ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Journal of Mobile Multimedia, VOLUME: 10, NÚMERO: 3-4
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Map of Relational Links - Visualizing Knowledge Construction
AUTORES: Margarida Lucas ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: 9th European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL) in OPEN LEARNING AND TEACHING IN EDUCATIONAL COMMUNITIES, VOLUME: 8719
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Aiming at the Affective Process of Learning. Social Web and UDL Integrated Strategies to Promote School Attainment
AUTORES: Margarida Lucas ; Jaime Ribeiro; António Moreira;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: International Journal of Knowledge Society Research, VOLUME: 3, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Using social web tools for knowledge construction
AUTORES: Lucas, M ; Moreira, A;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Journal of Technology Enhanced Learning, VOLUME: 3, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
Página 1 de 2. Total de resultados: 13.