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Célia Maria Quitério Ramos
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2008
2007
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Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 96
1
TÃTULO:
Analyze consumer behavior in the hotel industry through business intelligence approach
AUTORES:
Duarte Guerreiro; Inês Pontes; Maria Beatriz Martins;
Célia Q Ramos
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
Generative AI for Business Analytics and Strategic Decision Making in Service Industry
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
2
TÃTULO:
Banking reputation and its impact on stock markets: a big data analysis through online comments
AUTORES:
Casado Molina, Ana Maria; Rojas de Gracia, Maria Mercedes; Alarcon Urbistondo, Pilar;
Ramos, Celia M. Q.
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
3
TÃTULO:
Design of Dashboards for CRM Associated with Health and Wellbeing Tourism
AUTORES:
Célia Q Ramos
;
Rashed Isam Ashqar
; Alexandre Contreiras;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
26th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2024
in
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics),
VOLUME:
15376 LNCS
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
4
TÃTULO:
Reshaping the future of tourism & hospitality industry through blockchain technology: a systematic literature review
AUTORES:
Mountije, Yassine;
Agapito, Dora
;
Ramos, Celia
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
INFORMATION TECHNOLOGY & TOURISM
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
5
TÃTULO:
Tourists' winery experiences in Portugal, New Zealand, and the United States: A review of user-generated content on tripadvisor using business intelligence and orange analytical. A Review of User-Generated Content on TripAdvisor Using Business Intelligence and Orange Analytical
AUTORES:
Eric Owusu Asamoah; Fatumata Ba; Ugbong Jessica Uwayin;
Célia Q Ramos
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
Strategic Brand Management in the Age of AI and Disruption
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
6
TÃTULO:
User-Generated Content and Its Impact on Purchase Intent for Tourism Products: A Comparative Analysis of Millennials and Centennials on TikTok
Full Text
AUTORES:
Ramos, Eva Correia;
Ramos, Celia M. Q.
;
PUBLICAÇÃO:
2025
,
FONTE:
FUTURE INTERNET,
VOLUME:
17,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
7
TÃTULO:
Building bridges between residents and tourism: Attitudinal support, emotional solidarity, and intentions for pro-tourism behaviours
AUTORES:
Lanca, Milene
;
Pereira, Luis Nobre
;
Renda, Ana Isabel
;
Pinto, Patricia
;
Marques, Joao Filipe
;
Ramos, Celia
;
Guerreiro, Manuela
; Lai, Hio Kuan;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
TOURISM & MANAGEMENT STUDIES,
VOLUME:
20,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
8
TÃTULO:
Exploring future scenarios in tourism: Climate and digital transformation. Climate and Digital Transformation
AUTORES:
João Ferreira do Rosário; Ana Teresa Machado; Miguel Belo; Filipe Segurado Severino;
Célia Q Ramos
; Maria de Lurdes Calisto; Teresa Costa;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Social Media Strategies for Tourism Interactivity
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
9
TÃTULO:
Exploring the consumer profile of the museum of futebol clube do porto through online reviews: A study using tripadvisor data. A Study Using TripAdvisor Data
AUTORES:
Raquel Alexandra Carvalho Martins;
Célia Q Ramos
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
Marketing and Big Data Analytics in Tourism and Events
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
10
TÃTULO:
How Gastronomic Image Shapes Tourism Competitiveness: An Approach with Sentiment Analysis
AUTORES:
Ramos, Celia M. Q.
;
Pinto, Karina
;
PUBLICAÇÃO:
2024
,
FONTE:
APPLIED SCIENCES-BASEL,
VOLUME:
14,
NÚMERO:
20
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
2
NO MEU:
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