1
TÍTULO: Analyze consumer behavior in the hotel industry through business intelligence approach
AUTORES: Duarte Guerreiro; Inês Pontes; Maria Beatriz Martins; Célia Q Ramos ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Generative AI for Business Analytics and Strategic Decision Making in Service Industry
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Banking reputation and its impact on stock markets: a big data analysis through online comments
AUTORES: Casado Molina, Ana Maria; Rojas de Gracia, Maria Mercedes; Alarcon Urbistondo, Pilar; Ramos, Celia M. Q. ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BANK MARKETING
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Design of Dashboards for CRM Associated with Health and Wellbeing Tourism
AUTORES: Célia Q Ramos ; Rashed Isam Ashqar; Alexandre Contreiras;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: 26th International Conference on Human-Computer Interaction, HCII 2024 in Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), VOLUME: 15376 LNCS
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Reshaping the future of tourism & hospitality industry through blockchain technology: a systematic literature review
AUTORES: Mountije, Yassine; Agapito, Dora; Ramos, Celia ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: INFORMATION TECHNOLOGY & TOURISM
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Tourists' Winery Experiences in Portugal, New Zealand, and the United States. A Review of User-Generated Content on TripAdvisor Using Business Intelligence and Orange Analytical
AUTORES: Eric Owusu Asamoah; Fatumata Ba; Ugbong Jessica Uwayin; Célia M.Q Ramos ;
PUBLICAÇÃO: 2025, FONTE: Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services - Strategic Brand Management in the Age of AI and Disruption
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Exploring future scenarios in tourism: Climate and digital transformation. Climate and Digital Transformation
AUTORES: João Ferreira do Rosário; Ana Teresa Machado; Miguel Belo; Filipe Segurado Severino; Célia Q Ramos ; Maria de Lurdes Calisto; Teresa Costa;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Social Media Strategies for Tourism Interactivity
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Exploring the consumer profile of the museum of futebol clube do porto through online reviews: A study using tripadvisor data. A Study Using TripAdvisor Data
AUTORES: Raquel Alexandra Carvalho Martins; Célia Q Ramos ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Marketing and Big Data Analytics in Tourism and Events
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: How Gastronomic Image Shapes Tourism Competitiveness: An Approach with Sentiment Analysis
AUTORES: Ramos, Celia M. Q. ; Pinto, Karina;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: APPLIED SCIENCES-BASEL, VOLUME: 14, NÚMERO: 20
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Identity and Access Management in Tourism and Hospitality
AUTORES: Rashed Isam Ashqar; Huthaifa Ashqar; Célia Q Ramos ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: International Conference on Management, Tourism and Technologies, ICMTT 2023 in Lecture Notes in Networks and Systems, VOLUME: 773
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Machine-Learning Holistic Review in Tourism and Hospitality
AUTORES: Rashed Isam Ashqar; Célia Q Ramos ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: 2nd International Conference on Global Economic Revolutions, ICGER 2023 in Communications in Computer and Information Science, VOLUME: 1999
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
Página 1 de 10. Total de resultados: 98.