1
TÍTULO: The (Un)bearable Educational Lightness of Common Practices: On the Use of Urban Spaces by Schoolchildren  Full Text
AUTORES: Elisabete Xavier Gomes ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Theory and Texts of Educational Policy: Possibilities and Constraints  Full Text
AUTORES: Teresa N R Goncalves ; Elisabete Xavier Gomes ; Mariana Gaio Alves ; Nair Rios Azevedo ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: STUDIES IN PHILOSOPHY AND EDUCATION, VOLUME: 31, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: Lifelong learning: Conceptualizations in European educational policy documents
AUTORES: Alves, MG ; Neves, C ; Gomes, EX ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: European Educational Research Journal, VOLUME: 9, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
4
TÍTULO: Children's educational processes in contemporary cities: Preliminary findings and insights from a case study developed in Lisbon
AUTORES: Gomes, EX ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: European Educational Research Journal, VOLUME: 8, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus