1
TÍTULO: Capital indicators for hotel customer experience to support strategic management
AUTORES: Ramos, CMQ ; Ashqar, RI ; Matos, N; Sousa, CMR ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 1
2
TÍTULO: CRM and Smart Technologies in the Hospitality
AUTORES: Ashqar, RI ; Ramos, C ; Sousa, C ; Matos, N;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Marketing and Technologies, ICMarkTech 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 337 SIST
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 3
3
TÍTULO: Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making
AUTORES: Ramos, CMQ ; Sousa, CMR ; Matos, NMS; Ashqar, RI ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
4
TÍTULO: Preface
AUTORES: Ramos, CMQ ; Sousa, CMR ; Matos, NMS; Ashqar, RI;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: Measuring Consumer Behavior in Hospitality for Enhanced Decision Making
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: The influence of banner position and user experience on recall. The mediating role of visual attention
AUTORES: Francisco Muñoz Leiva; Luís Miguel Faísca; Célia M Q Ramos ; Marisol B Correia ; Carlos M R Sousa ; Marouan Bouhachi;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Spanish Journal of Marketing - ESIC, VOLUME: 25, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 9
7
TÍTULO: A experiência turística nas redes sociais: Motivações, implicações e impactes da geração de conteúdos
AUTORES: N.M.B Antunes; C.M.Q Ramos ; C.M.R Sousa ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Dos Algarves: A Multidisciplinary e-Journal, VOLUME: 32
INDEXADO EM: CrossRef
8
TÍTULO: WHO ARE THE TOURISTS SHARING CONTENT ON SOCIAL MEDIA? BEHAVIOUR AND CHARACTERISTICS
AUTORES: Nuno M B Antunes; Celia M Q Ramos ; Carlos M R Sousa ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: JOURNAL OF SPATIAL AND ORGANIZATIONAL DYNAMICS, VOLUME: 6, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: WOS
9
TÍTULO: ANÁLISE DE CONSUMO NUMA UNIDADE HOTELEIRA NO ALGARVE – PORTUGAL, COM O RECURSO DE FERRAMENTAS DE BUSINESS INTELLIGENCE
AUTORES: Miguel Da Luz Guerreiro; Marisol B. Correia ; Carlos M. R. Sousa ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Turismo - Visão e Ação, VOLUME: 19, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall
10
TÍTULO: Marketing intelligence and automation - an approach associated with tourism in order to obtain economic benefits for a region
AUTORES: Ramos, CMQ ; Matos, N; Sousa, CMR ; Correia, MB ; Cascada, P;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: 11th International Conference on Universal Access in Human-Computer Interaction, UAHCI 2017, held as part of the 19th International Conference on Human-Computer Interaction, HCI 2017 in Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics), VOLUME: 10277 LNCS
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 6
Página 1 de 2. Total de resultados: 11.