1
TÍTULO: A Bibliometric and Content Analysis of Sustainability and Smart Tourism
AUTORES: Madeira, Clara ; Rodrigues, Paula ; Gomez Suarez, Monica ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: URBAN SCIENCE, VOLUME: 7, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Customer experience in the hotel industry: a systematic literature review and research agenda
AUTORES: Veloso, M; Gomez Suarez, M ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY HOSPITALITY MANAGEMENT, VOLUME: 35, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Technology: a strategic imperative for successful retailers
AUTORES: Quinones, M; Gomez Suarez, M ; Cruz Roche, I; Diaz Martin, AM;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF RETAIL & DISTRIBUTION MANAGEMENT, VOLUME: 51, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: The influential role of hotel-generated content on social media
AUTORES: Veloso, M; Gomez Suarez, M ;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: JOURNAL OF HOSPITALITY AND TOURISM TECHNOLOGY, VOLUME: 14, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Designing Facebook Publications Focused on Hotel Customer Experience: How to Improve Brand Attitude and Booking Intention
AUTORES: Mónica Gómez-Suárez ; Mónica Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Brand, Label, and Product Intelligence - Springer Proceedings in Business and Economics
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Enhancing social media engagement by the hospitality industry: The power of customer experience dimensions
AUTORES: Monica Gomez-Suarez ; Mónica Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Journal of Vacation Marketing
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: The thrill of a smart purchase: Does country matter?
AUTORES: Quinones, M; Gómez Suárez, M ; Yagüe, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES, VOLUME: 46, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 2
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Editorial: Toward Consumer 4.0 Insights and Opportunities Under the Marketing 4.0 Scenario  Full Text
AUTORES: María Pilar Martínez-Ruiz; Mónica Gómez-Suárez ; Ana Isabel Jiménez-Zarco; Alicia Izquierdo-Yusta;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Frontiers in Psychology, VOLUME: 11
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Making Sense from Experience: How a Sustainable Multi-Sensory Event Spurs Word-of-Mouth Recommendation of a Destination Brand  Full Text
AUTORES: Mónica Gómez-Suárez ; María Jesús Yagüe;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: Sustainability, VOLUME: 13, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Brand experience and brand attachment as drivers of WOM in hospitality
AUTORES: Mónica Gómez-Suárez ; Mónica Veloso;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: Spanish Journal of Marketing - ESIC, VOLUME: 24, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: CrossRef: 23
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 48.