Mónica Libertad Gómez Suárez
AuthID: R-00K-H8H
1
TÃTULO: Enhancing social media engagement by the hospitality industry: The power of customer experience dimensions
AUTORES: Gomez Suarez, M; Veloso, M;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
AUTORES: Gomez Suarez, M; Veloso, M;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: JOURNAL OF VACATION MARKETING, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
2
TÃTULO: Resilience and Sustainable Urban Tourism: Understanding Local Communities' Perceptions after a Crisis Full Text
AUTORES: Brochado, Ana; Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Veloso, Monica; Gomez Suarez, Monica;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 18
AUTORES: Brochado, Ana; Rodrigues, Paula ; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Veloso, Monica; Gomez Suarez, Monica;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 18
3
TÃTULO: Designing Facebook Publications Focused on Hotel Customer Experience: How to Improve Brand Attitude and Booking Intention
AUTORES: Gómez Suárez, M; Veloso, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: BRAND, LABEL, AND PRODUCT INTELLIGENCE
AUTORES: Gómez Suárez, M; Veloso, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: BRAND, LABEL, AND PRODUCT INTELLIGENCE
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
4
TÃTULO: Editorial: Toward Consumer 4.0 Insights and Opportunities Under the Marketing 4.0 Scenario
AUTORES: Martínez Ruiz, MP; Gómez Suárez, M; Jiménez Zarco, AI; Izquierdo Yusta, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 11
AUTORES: Martínez Ruiz, MP; Gómez Suárez, M; Jiménez Zarco, AI; Izquierdo Yusta, A;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, VOLUME: 11
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
5
TÃTULO: Making Sense from Experience: How a Sustainable Multi-Sensory Event Spurs Word-of-Mouth Recommendation of a Destination Brand
AUTORES: Gómez Suárez, M; Yagüe, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 11
AUTORES: Gómez Suárez, M; Yagüe, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 13, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
6
TÃTULO: How individual value structures shape smart shopping experience and brand choices: an international perspective
AUTORES: Gómez Suárez, M; Quinoñes, M; Yagüe, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
AUTORES: Gómez Suárez, M; Quinoñes, M; Yagüe, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF INTERNATIONAL MANAGEMENT, VOLUME: 13, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
7
TÃTULO: Measuring the Experiential Marketing Orientation Management of Shopping Centres
AUTORES: Gómez Suárez, M; Yagüe, MJ; García Gumiel, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
AUTORES: Gómez Suárez, M; Yagüe, MJ; García Gumiel, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
8
TÃTULO: Private Label Research: A Review of Consumer Purchase Decision Models
AUTORES: Gómez Suárez, M; Quiñones, M; Yagüe Guillén, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
AUTORES: Gómez Suárez, M; Quiñones, M; Yagüe Guillén, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
9
TÃTULO: Exploring the link between brand love and engagement through a qualitative approach
AUTORES: Gómez Suárez, M; Benito, LEA; Campo, S;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS ENVIRONMENT, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
AUTORES: Gómez Suárez, M; Benito, LEA; Campo, S;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS ENVIRONMENT, VOLUME: 8, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID
10
TÃTULO: Cross-Cultural Validation of Smart Shopping Process and Its Influence on Brand Attitude
AUTORES: Gómez Suárez, M; Quiñones, M; Yagüe, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
AUTORES: Gómez Suárez, M; Quiñones, M; Yagüe, MJ;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: ADVANCES IN NATIONAL BRAND AND PRIVATE LABEL MARKETING
INDEXADO EM: WOS
NO MEU: ORCID