Toggle navigation
Publicações
Investigadores
Instituições
0
Entrar
Autenticação Federada
(Clique na imagem)
Autenticação local
Recuperar Palavra-passe
Registar
Entrar
Célia Verónica Martins Tavares
AuthID:
R-002-43R
Publicações
Confirmadas
Para Validar
Document Source:
All
Document Type:
Todos os Tipos de Documentos
Proceedings Paper (9)
Article (4)
Book Chapter (1)
Year Start - End:
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
-
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
Order:
Ano Dsc
Ano Asc
Cit. WOS Dsc
IF WOS Dsc
Cit. Scopus Dsc
IF Scopus Dsc
Título Asc
Título Dsc
Results:
10
20
30
40
50
Publicações Confirmadas: 14
1
TÃTULO:
Artificial Intelligence: A Blessing or a Threat for Language Service Providers in Portugal
AUTORES:
Célia Tavares
;
Oliveira, Luciana
; Duarte, Pedro;
da Silva, Manuel Moreira
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
INFORMATICS-BASEL,
VOLUME:
10,
NÚMERO:
4
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
DBLP
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
2
TÃTULO:
Competence Development Strategies after COVID-19: Using PBL in Translation Courses
AUTORES:
Ribeiro, Sandra
;
Célia Tavares
;
Isabel Cristina Lopes
;
Chorao, Graca
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
EDUCATION SCIENCES,
VOLUME:
13,
NÚMERO:
3
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
3
TÃTULO:
Digital Tools and methods to Enhance Learning: The Digitools Project
AUTORES:
Angelico Goncalves, Maria Jose;
Célia Tavares
;
Terra, Ana Lucia
; da Silva, Manuel Moreira; Bernardes, Oscar; Valente, Iolanda;
Isabel Cristina Lopes
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
International Conference on Information Technology and Education (ICITED)
in
PERSPECTIVES AND TRENDS IN EDUCATION AND TECHNOLOGY, ICITED 2022,
VOLUME:
320
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
4
TÃTULO:
Enhancing Speaking Skills in a Foreign Language Using Virtual Reality. A Study in a Portuguese Higher Education Institution
AUTORES:
Graça Chorão
;
Célia Tavares
; Pedro Duarte;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
International Conference in Information Technology and Education, ICITED 23
in
Smart Innovation, Systems and Technologies,
VOLUME:
366
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
5
TÃTULO:
The Challenges of Teaching and Assessing Technical Translation in an Era of Neural Machine Translation
AUTORES:
Célia Tavares
;
Tallone, Laura
;
Oliveira, Luciana
;
Ribeiro, Sandra
;
PUBLICAÇÃO:
2023
,
FONTE:
EDUCATION SCIENCES,
VOLUME:
13,
NÚMERO:
6
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
6
TÃTULO:
E-Learning Enhancement through Multidisciplinary Teams in Higher Education: Students, Teachers, and Librarians
AUTORES:
Isabel Cristina Lopes
;
Bernardes, Oscar
;
Angelico Goncalves, Maria Jose
;
Terra, Ana Lucia
; da Silva, Manuel Moreira;
Célia Tavares
; Valente, Iolanda;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
EDUCATION SCIENCES,
VOLUME:
12,
NÚMERO:
9
INDEXADO EM:
Scopus
WOS
CrossRef
:
1
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
7
TÃTULO:
Terminology Management for Social Media Communication During Covid 19 Pandemic: A Case Study with a Portuguese Higher Education Institution
AUTORES:
Pinto, S;
Célia Tavares
;
Silva, M
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
9th European Conference on Social Media, ECSM 2022
in
9th European Conference on Social Media, ECSM 2022,
VOLUME:
9,
NÚMERO:
1
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
8
TÃTULO:
THE USE OF VIRTUAL REALITY TO PRACTICE PUBLIC SPEAKING IN A FOREIGN LANGUAGE: A CASE STUDY WITH PORTUGUESE HIGHER EDUCATION STUDENTS
AUTORES:
Célia Tavares
; Graça Chorão; Pedro Duarte;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
ICERI Proceedings
INDEXADO EM:
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
9
TÃTULO:
Translation Fit for Purpose: A Digital Collaborative Experience Using Project-Based Learning
AUTORES:
Ribeiro, S; Chorão, G;
Célia Tavares
;
PUBLICAÇÃO:
2022
,
FONTE:
International Conference in Information Technology and Education, ICITED 2021
in
Smart Innovation, Systems and Technologies,
VOLUME:
256
INDEXADO EM:
Scopus
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
10
TÃTULO:
PRACTICE GONE VIRTUAL: RETHINKING TEACHING AND LEARNING COMPUTER ASSISTED TRANSLATION DURING A PANDEMIC
AUTORES:
Célia Tavares
; Alexandra Albuquerque;
PUBLICAÇÃO:
2021
,
FONTE:
ICERI2021 Proceedings
INDEXADO EM:
CrossRef
Unpaywall
NO MEU:
ORCID
|
CIÊNCIAVITAE
Adicionar à lista
Marked
Marcar Todas
Exportar
×
Publication Export Settings
BibTex
EndNote
APA
CSV
PDF
Export Preview
Print
×
Publication Print Settings
HTML
PDF
Print Preview
Página 1 de 2. Total de resultados: 14.
<<
<
1
2
>
>>
×
Selecione a Fonte
Esta publicação tem:
2 registos no
ISI
2 registos no
SCOPUS
2 registos no
DBLP
2 registos no
Unpaywall
2 registos no
Openlibrary
2 registos no
Handle
Por favor selecione o registo que deve ser utilizado pelo Authenticus.
×
Comparar Publicações
© 2024 CRACS & Inesc TEC - All Rights Reserved
Política de Privacidade
|
Terms of Service