1
TÍTULO: Different Didactical Approaches Using a Remote Lab: Identification of Impact Factors
AUTORES: Natercia Lima; Clara Viegas ; Francisco Jose Garcia Penalvo;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: IEEE REVISTA IBEROAMERICANA DE TECNOLOGIAS DEL APRENDIZAJE-IEEE RITA, VOLUME: 14, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 7
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2
TÍTULO: Engineering Education and Technological/Professional Learning
AUTORES: Maria Clara Viegas ; Arcelina Marques ; Gustavo R. Alves ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 9, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 4
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3
TÍTULO: Multimodal Narratives in Research and Teaching Practices
AUTORES: Bernardino B Lopes; Maria Clara Viegas ; José Alexandre Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Advances in Educational Technologies and Instructional Design
INDEXADO EM: CrossRef Openlibrary
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4
TÍTULO: The Importance of Making Teaching Practices Public, Shareable, and Usable. The Role of Multimodal Narratives
AUTORES: Bernardino B Lopes; Maria Clara Viegas ; José Alexandre Pinto;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Multimodal Narratives in Research and Teaching Practices - Advances in Educational Technologies and Instructional Design
INDEXADO EM: CrossRef: 3
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5
TÍTULO: Understanding the importance of students' assessment and feedback with multimodal narratives
AUTORES: Viegas, MC ; de Souza Cruz, E;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Multimodal Narratives in Research and Teaching Practices
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
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6
TÍTULO: A reconfigurable and expandable kit to teach electronic circuits based on Operational Amplifiers
AUTORES: Ricardo Costa; Paulo Portela; Gustavo R. Alves ; Manuel Carlos Felgueiras; Clara Viegas ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 13th Technologies Applied to Electronics Teaching Conference (TAEE) in 2018 XIII TECHNOLOGIES APPLIED TO ELECTRONICS TEACHING CONFERENCE (TAEE)
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 3
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7
TÍTULO: A sustainable approach to let students do more real experiments with electrical and electronic circuits
AUTORES: Gustavo R. Alves ; Felgueiras, M; Viegas, C ; Fidalgo, A ; Castro, M; García Zubía, J; Pester, A; Pavani, A; Fernandez, R; Kulesza, W; Pozzo, MI; Oliveira, V; Silva, JB; Marchisio, S; Schlichting, LCM;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 6th International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM) in SIXTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY (TEEM'18)
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef Handle
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TÍTULO: Engineering Education and Technological / Professional Learning
AUTORES: Clara Viegas ; Arcelina Marques ; Gustavo R. Alves ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: 6th International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality (TEEM) in SIXTH INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY (TEEM'18)
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
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TÍTULO: Impact of a remote lab on teaching practices and student learning  Full Text
AUTORES: Viegas, C ; Pavani, A; Lima, N; Marques, A ; Pozzo, I; Dobboletta, E; Atencia, V; Barreto, D; Calliari, F; Fidalgo, A ; Lima, D; Temporao, G; Gustavo R. Alves ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: COMPUTERS & EDUCATION, VOLUME: 126
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef Handle
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TÍTULO: International Cooperation for Remote Laboratory Use. Chapter 1
AUTORES: Gustavo R. Alves ; André V Fidalgo ; Maria A Marques ; Maria C Viegas ; Manuel C Felgueiras; Ricardo J Costa; Natércia Lima; Manuel Castro; Gabriel Díaz-Orueta; Elio SanCristóbal-Ruiz; Felix García-Loro; Javier García-Zubía; Unai Hernández-Jayo; Wlodek J Kulesza; Ingvar Gustavsson; Kristian Nilsson; Johan Zackrisson; Andreas Pester; Danilo G Zutin; Luis C Schlichting; Golberi Ferreira; Daniel D de Bona; Fernando S Pacheco; Juarez B da Silva; João B Alves; Simone Biléssimo; Ana M Pavani; Delberis A Lima; Guilherme Temporão; Susana Marchisio; Sonia B Concari; Federico Lerro; Gaston S de Arregui; Claudio Merendino; Miguel Plano; Rubén A Fernández; Héctor R Paz; Mario F Soria; Mario J Gómez; Nival N de Almeida; Vanderli F de Oliveira; María I Pozzo; Elsa Dobboletta; Brenda Bertramo; ...Mais
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Contributions to Higher Engineering Education
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