1
TÍTULO: Analyzing Students’ WhatsApp Messages to Evaluate the Individual Acquisition of Teamwork Competence
AUTORES: Miguel Á Conde ; Francisco J Rodríguez-Sedano; Francisco J Rodríguez-Lera; Alexis Gutiérrez-Fernández; Ángel M Guerrero-Higueras;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Learning and Collaboration Technologies. Ubiquitous and Virtual Environments for Learning and Collaboration - Lecture Notes in Computer Science
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Data Driven Education in Personal Learning Environments – What About Learning beyond the Institution?
AUTORES: Miguel Á Conde ; Ángel Hernández-García;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: International Journal of Learning Analytics and Artificial Intelligence for Education (iJAI), VOLUME: 1, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
3
TÍTULO: Design and evaluation of a graphical user interface for facilitating expert knowledge transfer: a teleoperation case study  Full Text
AUTORES: Rodríguez-Sedano, FJ; Conde, MA ; Ponsa, P; Muñoz, LM; Fernández-Llamas, C;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Universal Access in the Information Society, VOLUME: 18, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef: 1
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Supercomputers to improve the performance in higher education: A review of the literature  Full Text
AUTORES: Álvaro Fernández; Camino Fernández; José Ángel Miguel-Dávila; Miguel Ángel Conde ; Vicente Matellán;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: Computers & Education, VOLUME: 128
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Improving the information society skills: Is knowledge accessible for all?
AUTORES: Fonseca, D; Conde, MA ; García Peñalvo, FJ;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: UNIVERSAL ACCESS IN THE INFORMATION SOCIETY, VOLUME: 17, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS CrossRef: 15
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: A case study for measuring informal learning in PLEs  Full Text
AUTORES: García Peñalvo, FJ; Conde, MÁ ; Alier, M; Colomo Palacios, R;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: International Journal of Emerging Technologies in Learning, VOLUME: 9, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 5
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: An evolving Learning Management System for new educational environments using 2.0 tools
AUTORES: Conde, MA ; García Peñalvo, FJ; Rodríguez Conde, MJ; Alier, M; Casany, MJ; Piguillem, J;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, VOLUME: 22, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 29
NO MEU: ORCID
8
TÍTULO: Can we predict success from log data in VLEs? Classification of interactions for learning analytics and their relation with performance in VLE-supported F2F and online learning
AUTORES: Agudo Peregrina, AF; Iglesias Pradas, S; Conde González, MA ; Hernández García, A;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 31, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 122
NO MEU: ORCID
9
TÍTULO: Implementation and design of a service-based framework to integrate personal and institutional learning environments  Full Text
AUTORES: Conde, MÁ ; García Peñalvo, F; Alier, M; Mayol, E; Fernández Llamas, C;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: Science of Computer Programming, VOLUME: 88
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 19
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Informal learning recognition through a cloud ecosystem  Full Text
AUTORES: Francisco J Jose Garcia Penalvo; Mark Johnson; Gustavo R. Alves ; Miroslav Minovic; Miguel A Angel Conde Gonzalez ;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: FUTURE GENERATION COMPUTER SYSTEMS-THE INTERNATIONAL JOURNAL OF GRID COMPUTING AND ESCIENCE, VOLUME: 32, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 51
NO MEU: ORCID
Página 1 de 5. Total de resultados: 46.