1
TÍTULO: Students' perceptions of fairness in peer assessment: evidence from a problem-based learning course  Full Text
AUTORES: Carvalho, A ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: TEACHING IN HIGHER EDUCATION, VOLUME: 18, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Students' perceptions of Blackboard and Moodle in a Portuguese university. Student Perceptions of Blackboard and Moodle  Full Text
AUTORES: Ana Carvalho ; Nelson Areal ; Joaquim Silva;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, VOLUME: 42, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: Quantifying the Third Sector in Portugal: An Overview and Evolution from 1997 to 2007  Full Text
AUTORES: Carvalho, A ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: VOLUNTAS, VOLUME: 21, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Blackboard vs. Moodle: Students' perception of alternative Learning Management Systems
AUTORES: Carvalho, A ; Areal, N ; Silva, J;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: IADIS International Conference e-Learning 2009, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems, MCCSIS 2009 in Proceedings of the IADIS International Conference e-Learning 2009, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems, MCCSIS 2009, VOLUME: 2
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Evaluating student allocation in the Portuguese public higher education system
AUTORES: Portela, M ; Areal, N ; Sa, C ; Alexandre, F ; Cerejeira, J ; Carvalho, A ; Rodrigues, A ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: HIGHER EDUCATION, VOLUME: 56, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
6
TÍTULO: Flexibility through HRM in management consulting firms
AUTORES: Ana Carvalho ; Carlos Cabral Cardoso ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: PERSONNEL REVIEW, VOLUME: 37, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 18