1
TÍTULO: TUIs vs. GUIs: comparing the learning potential with preschoolers  Full Text
AUTORES: Cristina Sylla; Pedro Branco ; Clara Coutinho ; Eduarda Coquet;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: PERSONAL AND UBIQUITOUS COMPUTING, VOLUME: 16, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
2
TÍTULO: TOK - A tangible interface for storytelling
AUTORES: Sylla, C; Coquet, E; Branco, P; Skaroupka, D; Coutinho, C ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: 29th Annual CHI Conference on Human Factors in Computing Systems, CHI 2011 in Conference on Human Factors in Computing Systems - Proceedings
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: TOK. a tangible interface for storytelling
AUTORES: Cristina Sylla; Pedro Branco; Clara Coutinho; Eduarda Coquet; David Skaroupka;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Proceedings of the 2011 annual conference extended abstracts on Human factors in computing systems - CHI EA '11
INDEXADO EM: CrossRef
4
TÍTULO: Storytelling through drawings: Evaluating tangible interfaces for children
AUTORES: Sylla, C; Coquet, ME; Branco, P ; Coutinho, C ;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: 27th International Conference Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems, CHI 2009 in Conference on Human Factors in Computing Systems - Proceedings
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: Storytelling through drawings. evaluating tangible interfaces for children
AUTORES: Cristina Sylla; Pedro Branco; Clara Coutinho; Maria Eduarda Coquet;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: Proceedings of the 27th international conference extended abstracts on Human factors in computing systems - CHI EA '09
INDEXADO EM: CrossRef
6
TÍTULO: Modelling children's choice decisions of clothing
AUTORES: Cardoso, A; de Araujo, M; Coquet, E;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: Journal of Fashion Marketing and Management, VOLUME: 12, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
7
TÍTULO: Analysing the theme of pollution in Portuguese geography and biology textbooks  Full Text
AUTORES: Tracana, RB; Ferreira, C; Ferreira, ME; Carvalho, GS ;
PUBLICAÇÃO: 2008, FONTE: International Research in Geographical and Environmental Education, VOLUME: 17, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
8
TÍTULO: Portuguese primary school children's conceptions about digestion: identification of learning obstacles
AUTORES: Carvalho, GS ; Silva, R; Lima, N ; Coquet, E; Clement, P;
PUBLICAÇÃO: 2004, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, VOLUME: 26, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef