1
TÍTULO: NARRATIVAS DE CRIANÇAS ENTRE PRODUÇÕES LITERÁRIAS:. reverso da subalternidade pela experiência educativa
AUTORES: André Freitas; Fátima Pereira; Paulo Nogueira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Periferia, VOLUME: 16, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: CHILDREN'S NARRATIVES AMID LITERARY PRODUCTIONS: the reverse of subalternity through educational experience
AUTORES: Freitas, Andre; Pereira, Fatima; Nogueira, Paulo;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: PERIFERIA, VOLUME: 16
INDEXADO EM: WOS
3
TÍTULO: Reconceptualizing Expressive Arts Education in Portugal through a Biographical Narrative Approach
AUTORES: Freitas, A; Pereira, F; Nogueira, P;
PUBLICAÇÃO: 2020, FONTE: EDUCATION SCIENCES, VOLUME: 10, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 4
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Escritores, relação com a escrita e experiência: um campo em educação artística
AUTORES: Paulo Nogueira;
PUBLICAÇÃO: 2018, FONTE: Roteiro, VOLUME: 43, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: SEXUAL EDUCATION AND THE SCHOOL: PERSPECTIVES AND SEXUAL PROTOCOLS OF YOUNG MAN AND WOMEN
AUTORES: Paulo Nogueira; Laura Fonseca;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: 3rd International Conference of Education, Research and Innovation (ICERI) in 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI2010)
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: Learning experience through diary writing: A case study
AUTORES: Nogueira, PV; Canelhas, S;
PUBLICAÇÃO: 2009, FONTE: International Journal of Learning, VOLUME: 16, NÚMERO: 7
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID