1
TÍTULO: Concepts, policies and practices of teacher education: an analysis of studies on teacher education in Portugal  Full Text
AUTORES: Fatima Pereira ;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: JOURNAL OF EDUCATION FOR TEACHING, VOLUME: 39, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: Everyday life and everyday learning: the ways in which pre-service teacher education curriculum can encourage personal dimensions of teacher identity  Full Text
AUTORES: Lopes, A ; Pereira, F ;
PUBLICAÇÃO: 2012, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, VOLUME: 35, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef Handle
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: In-service teacher education and scholar innovation: The semantics of action and reflection on action as a mediation device
AUTORES: Pereira, F ;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: Australian Journal of Teacher Education, VOLUME: 36, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Childhood narratives in initial teacher training childhood government and its re-institutionalisation
AUTORES: Pereira, F ;
PUBLICAÇÃO: 2010, FONTE: Research in Education, NÚMERO: 83
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID
7
TÍTULO: Initial teacher education curricula, basic professional identities and professional trajectory [Currículos de formación inicial identidades profesionales de base y trayectoria profesional]
AUTORES: Lopes, A ; Pereira, F ; Sousa, C; Carolino, AM; Tormenta, R;
PUBLICAÇÃO: 2007, FONTE: Revista Espanola de Pedagogia, VOLUME: 65, NÚMERO: 236
INDEXADO EM: Scopus
NO MEU: ORCID