1
TÍTULO: Determinants of brand love in wine tourism
AUTORES: Alvaro Dias; Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos ; Arlindo Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Wine Economics and Policy, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: A preliminary study on ethics and sustainability in hospitality employer branding
AUTORES: Vasco Ribeiro Santos; Patrícia Simão; Filipa Martinho; Bruno Sousa; Isabel Reis; Marta Sampaio;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Ethical AI and Data Management Strategies in Marketing
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: The Importance of International Volunteering for the Tourist Destination Image: Case Study in Barcelos (Portugal)
AUTORES: Coutinho, Ricardo Pacheco; Sousa, Bruno Barbosa; Santos, Vasco Ribeiro;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 14, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS
4
TÍTULO: Metaverse and NFT Market as AI Disruptive Technology for Digital Luxury Brands
AUTORES: Vasco Santos; Bruno Sousa; João Simões;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Studies in Systems, Decision and Control, VOLUME: 537
INDEXADO EM: Scopus
5
TÍTULO: The influence of Web Summit attendees' age and length of stay on leisure activity preferences and city image
AUTORES: Madeira, Arlindo Neves; Rodrigues, Rosa Isabel; Palrao, Teresa; Santos, Vasco Ribeiro;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: INTERNATIONAL JOURNAL OF EVENT AND FESTIVAL MANAGEMENT
INDEXADO EM: Scopus WOS
6
TÍTULO: A Preliminary Study on Internet of Things (IoT) in Collaborative Tourism Consumption
AUTORES: Vasco Ribeiro Santos; Rui Carvalho; Rita Peres; Bruno Barbosa Sousa;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems, ICOTTS 2022 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 340
INDEXADO EM: Scopus
7
TÍTULO: Ethics and Sustainability in Hospitality Employer Branding
AUTORES: Santos, Vasco; Simao, Patricia; Reis, Isabel; Sampaio, Marta Correia; Martinho, Filipa; Sousa, Bruno;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ADMINISTRATIVE SCIENCES, VOLUME: 13, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: Scopus WOS
8
TÍTULO: Factors influencing touristic consumer behaviour
AUTORES: Santos, V; Ramos, P ; Sousa, B; Almeida, N; Valeri, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF ORGANIZATIONAL CHANGE MANAGEMENT, VOLUME: 35, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 44 Unpaywall
9
TÍTULO: Ethical Marketing Model for Luxury Hotel Chains: Development and Validation of a Performance Evaluation Tool  Full Text
AUTORES: Santos, Vasco; Almeida, Nuno;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 14, NÚMERO: 12
INDEXADO EM: Scopus WOS
10
TÍTULO: Key challenges in global wine tourism
AUTORES: Santos, V; Ramos, P ; Sousa, B;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Routledge Handbook of Wine Tourism
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
Página 1 de 2. Total de resultados: 18.