1
TÍTULO: Determinants of brand love in wine experiences
AUTORES: Alvaro Dias; Bruno Sousa; Vasco Santos; Paulo Ramos ; Arlindo Madeira;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: Wine Economics and Policy, VOLUME: 13, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: CrossRef
2
TÍTULO: Understanding masstige wine brands' potential for consumer-brand relationships
AUTORES: Rodrigues, Paula; Sousa, Ana; Borges, Ana Pinto; Ramos, Paulo Matos Graca ;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EUROPEAN BUSINESS REVIEW
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
3
TÍTULO: Wine Tourism and Sustainability Awareness: A Consumer Behavior Perspective
AUTORES: Dias, Alvaro; Sousa, Bruno; Santos, Vasco; Ramos, Paulo ; Madeira, Arlindo;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: SUSTAINABILITY, VOLUME: 15, NÚMERO: 6
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 10
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: Encouraging Wine Storytelling in the Tourist Experience: A Preliminary Study
AUTORES: Santos, VR; Sousa, BB; Ramos, P ; Dias, Á; Madeira, A;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: International Conference on Tourism, Technology and Systems, ICOTTS 2021 in Smart Innovation, Systems and Technologies, VOLUME: 293
INDEXADO EM: Scopus CrossRef Unpaywall Handle
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Factors influencing touristic consumer behaviour
AUTORES: Santos, V; Ramos, P ; Sousa, B; Almeida, N; Valeri, M;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: JOURNAL OF ORGANIZATIONAL CHANGE MANAGEMENT, VOLUME: 35, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 44 Unpaywall
6
TÍTULO: Is lightweighting glass bottles for wine an option? Linking technical requirements and consumer attitude  Full Text
AUTORES: Soares, Joao; Ramos, Paulo ; Pocas, Fatima;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: PACKAGING TECHNOLOGY AND SCIENCE, VOLUME: 35, NÚMERO: 11
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: Key challenges in global wine tourism
AUTORES: Santos, V; Ramos, P ; Sousa, B;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Routledge Handbook of Wine Tourism
INDEXADO EM: Scopus CrossRef
8
TÍTULO: Mass Masstige Index. Application in Wine Brands and the Importance in Restaurant Communication
AUTORES: Paula Rodrigues ; Ana Pinto Borges ; Paulo Ramos ; Elvira Vieira; Catarina Alexandra Correia;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Advances in Hospitality, Tourism, and the Services Industry
INDEXADO EM: CrossRef Unpaywall Handle
9
TÍTULO: The infl uence of wine storytelling on the global wine tourism experience
AUTORES: Santos, V; Dias, A; Ramos, P ; Madeira, A; Sousa, B;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: Wine Economics and Policy, VOLUME: 11, NÚMERO: 1
INDEXADO EM: Scopus CrossRef: 6 Handle
NO MEU: ORCID
10
TÍTULO: Emotions and involvement in tourism settings  Full Text
AUTORES: Santos, V; Sousa, B; Ramos, P ; Valeri, M;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: CURRENT ISSUES IN TOURISM, VOLUME: 25, NÚMERO: 10
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef: 31
Página 1 de 3. Total de resultados: 22.