1
TÍTULO: Dynamic assessment of self-regulated learning in preschool
AUTORES: Moreira, Janete Silva; Ferreira, Paula Costa; Sima, Ana Margarida Veiga;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: HELIYON, VOLUME: 8, NÚMERO: 8
INDEXADO EM: Scopus WOS
2
3
TÍTULO: Automatic cyberbullying detection: A systematic review  Full Text
AUTORES: Rosa, H; Pereira, N; Ribeiro, R ; Ferreira, PC; Carvalho, JP; Oliveira, S; Coheur, L; Paulino, P; Veiga Simao, AMV; Trancoso, I;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 93
INDEXADO EM: Scopus WOS DBLP CrossRef: 1
4
TÍTULO: Clinical and hemodynamic 5-year mortality predictors in patients with pulmonary hypertension
AUTORES: Nunes Ferreira, AN; Placido, R; Guimaraes, T; Agostinho, JR; Rigueira, J; Aguiar Ricardo, I; Santos, R; Rodrigues, T; Antonio, P; Morais, PS; Cortez Dias, N; Mineiro, A; Martins, S; Lousada, N; Pinto, FJ;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF HEART FAILURE, VOLUME: 21
INDEXADO EM: WOS
5
TÍTULO: Campus climate: The role of teacher support and cultural issues
AUTORES: Sidclay Bezerra de Souza; Ana Margarida V Veiga Simao; Paula da Costa Ferreira;
PUBLICAÇÃO: 2019, FONTE: JOURNAL OF FURTHER AND HIGHER EDUCATION, VOLUME: 43, NÚMERO: 9
INDEXADO EM: WOS
6
TÍTULO: How and with what accuracy do children report self-regulated learning in contemporary EFL instructional settings?
AUTORES: Costa Ferreira, PC; Veiga Simao, AMV; Lopes da Silva, AL;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 32, NÚMERO: 4
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
7
TÍTULO: THE CYBERBULLYING IN CONTEXT UNIVERSITY OF BRAZIL AND PORTUGAL: VICTIMIZATION, EMOTIONS ASSOCIATES AND COPING STRATEGIES
AUTORES: Sidclay Bezerra de Souza; Ana Margarida Veiga Simao; Paula da Costa Ferreira; Paula Paulino; Sofia Mateus Francisco;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: REVISTA IBERO-AMERICANA DE ESTUDOS EM EDUCACAO, VOLUME: 11
INDEXADO EM: WOS
8
TÍTULO: Cyberbullying: The hidden side of college students  Full Text
AUTORES: Sofia Mateus Francisco; Ana Margarida V Veiga Simao; Paula Costa Ferreira; Maria Jose D das Dores Martins;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR, VOLUME: 43
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
9
TÍTULO: Does training in how to regulate one's learning affect how students report self-regulated learning in diary tasks?  Full Text
AUTORES: Costa Ferreira, PC; Veiga Simao, AMV; Lopes da Silva, AL;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: METACOGNITION AND LEARNING, VOLUME: 10, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef