Julia Helene Högemann
AuthID: R-004-T7A
1
TÃTULO: Writing intervention with elementary students struggling with writing: examining approach profiles to the teacher feedback on writing quality and motivational variables Full Text
AUTORES: Hogemann, J; Cunha, J; Nunez, JC; Vallejo, G; Rodriguez, C; Rosario, P;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: READING AND WRITING
AUTORES: Hogemann, J; Cunha, J; Nunez, JC; Vallejo, G; Rodriguez, C; Rosario, P;
PUBLICAÇÃO: 2021, FONTE: READING AND WRITING
INDEXADO EM: WOS
2
TÃTULO: Writing week-journals to improve the writing quality of fourth-graders' compositions (vol 30, pg 1009, 2017) Full Text
AUTORES: Pedro Rosario; Julia Hogemann; Jose C Carlos Nunez; Guillermo Vallejo; Jennifer Cunha; Vera Oliveira; Sonia Fuentes; Celestino Rodriguez;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 30, NÚMERO: 5
AUTORES: Pedro Rosario; Julia Hogemann; Jose C Carlos Nunez; Guillermo Vallejo; Jennifer Cunha; Vera Oliveira; Sonia Fuentes; Celestino Rodriguez;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: READING AND WRITING, VOLUME: 30, NÚMERO: 5
INDEXADO EM: WOS
3
TÃTULO: Self-Regulated Learning: A Systematic Review Based in Scielo Journals Full Text
AUTORES: Rosario, P; Pereira, A; Hoegemann, J; Nunes, AR; Figueiredo, M; Nunez, JC; Fuentes, S; Gaeta, ML;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: UNIVERSITAS PSYCHOLOGICA, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
AUTORES: Rosario, P; Pereira, A; Hoegemann, J; Nunes, AR; Figueiredo, M; Nunez, JC; Fuentes, S; Gaeta, ML;
PUBLICAÇÃO: 2014, FONTE: UNIVERSITAS PSYCHOLOGICA, VOLUME: 13, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: WOS