1
TÍTULO: BOOSTING UNDERGRADUATE STUDENTS' ACADEMIC INTEGRATION THROUGH EDUCATIONAL HACKATHONS: THE ‘UTAD CODE AND CONQUER’ EXPLORATORY STUDY
AUTORES: Gonçalo Cruz; Ricardo Nunes; Tatiana Ferreira; Arsénio Reis; José Cravino;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN24 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
2
TÍTULO: A Systematic Review of Computer Vision Techniques for Quality Control in End-of-Line Visual Inspection of Antenna Parts
AUTORES: Ullah, Zia; Qi, Lin; Pires, E. J. Solteiro; Reis, Arsenio; Nunes, Ricardo Rodrigues;
PUBLICAÇÃO: 2024, FONTE: CMC-COMPUTERS MATERIALS & CONTINUA, VOLUME: 80, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS
3
TÍTULO: DIGITAL TUTORING AND MENTORING PLATFORM: A PATHWAY TO ENHANCE STUDENT RETENTION IN HIGHER EDUCATION
AUTORES: Ricardo Nunes; Ullah, Z; Bruno Silva; José Cravino; Arsénio Reis;
PUBLICAÇÃO: 2023, FONTE: ICERI2023 Proceedings - ICERI Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
4
TÍTULO: ENHANCING HIGHER EDUCATION TUTORING WITH ARTIFICIAL INTELLIGENCE INFERENCE
AUTORES: Bruno Silva; Arsénio Reis; Jose Sousa; Solteiro Pires, EJ ; João Barroso ;
PUBLICAÇÃO: 2022, FONTE: EDULEARN Proceedings - EDULEARN22 Proceedings
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID
5
TÍTULO: Expert Crowdsourcing for Semantic Annotation of Atmospheric Phenomena
AUTORES: Margarida Liberato ; Hugo Paredes ; Alexandre Ramos; Arsénio Reis; Riccardo Hénin; João Barroso ;
PUBLICAÇÃO: 2019
INDEXADO EM: CrossRef
NO MEU: ORCID