1
TÍTULO: Quality of early childhood education environments: Discussion on the concept of quality and future perspectives
AUTORES: Leal, T; Gamelas, AM; Barros, S; Pessanha, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Professional Development and Quality in Early Childhood Education: Comparative European Perspectives
INDEXADO EM: Scopus
2
TÍTULO: Transition to childcare and infants' well-being in Portugal [Transição para a creche e bem-estar emocional dos bebês em Portugal]
AUTORES: Peixoto, C; Barros, S; Coelho, V; Cadima, J; Pinto, AI; Pessanha, M;
PUBLICAÇÃO: 2017, FONTE: Psicologia Escolar e Educacional, VOLUME: 21, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
3
TÍTULO: Infant child care quality in Portugal: Associations with structural characteristics  Full Text
AUTORES: Silvia Barros; Joana Cadima; Donna M Bryant; Vera Coelho; Ana Isabel Pinto; Manuela Pessanha; Carla Peixoto;
PUBLICAÇÃO: 2016, FONTE: EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, VOLUME: 37
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
4
TÍTULO: Parents' and teachers' perceptions of quality in Portuguese childcare classrooms
AUTORES: Silvia Barros; Teresa B Leal;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, VOLUME: 30, NÚMERO: 2
INDEXADO EM: Scopus WOS CrossRef
5
TÍTULO: Sensos-e: The Potential and Challenges of a Multimedia Journal of Research in Education
AUTORES: Maria Joao Silva; Armando Silva; Jose Alexandre Pinto; Silvia Barros; Manuela Pessanha; Claudia Maia Lima; Daniela Mascarenhas;
PUBLICAÇÃO: 2015, FONTE: 3rd International Conference on Technological Ecosystems for Enhancing Multiculturality in THIRD INTERNATIONAL CONFERENCE ON TECHNOLOGICAL ECOSYSTEMS FOR ENHANCING MULTICULTURALITY, PROCEEDINGS TEEM'15, VOLUME: Part F118785
INDEXADO EM: Scopus WOS