Joana da Silveira Duarte
AuthID: R-000-JTH
1
TÃTULO: The role of migration-induced multilingualism for learning in content-matter subjects: Example of a video study in upper secondary education [Zur Rolle lebensweltlicher Mehrsprachigkeit für das Lernen im Fachunterricht - ein Beispiel aus einer Videostudie der Sekundarstufe II] Full Text
AUTORES: Buhrig, K; Duarte, J;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Gruppendynamik und Organisationsberatung, VOLUME: 44, NÚMERO: 3
AUTORES: Buhrig, K; Duarte, J;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Gruppendynamik und Organisationsberatung, VOLUME: 44, NÚMERO: 3
INDEXADO EM: Scopus
2
TÃTULO: Zur Rolle lebensweltlicher Mehrsprachigkeit für das Lernen im Fachunterricht – ein Beispiel aus einer Videostudie der Sekundarstufe II Full Text
AUTORES: Kristin Bührig; Joana Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Gruppendyn Organisationsberat - Gruppendynamik und Organisationsberatung, VOLUME: 44, NÚMERO: 3
AUTORES: Kristin Bührig; Joana Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2013, FONTE: Gruppendyn Organisationsberat - Gruppendynamik und Organisationsberatung, VOLUME: 44, NÚMERO: 3
3
TÃTULO: Migrants' educational success through innovation: The case of the Hamburg bilingual schools [Succès de l'éducation des migrants grâce à l'innovation: Le cas des écoles bilingues de Hambourg] Full Text
AUTORES: Duarte, J;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Review of Education, VOLUME: 57, NÚMERO: 5-6
AUTORES: Duarte, J;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Review of Education, VOLUME: 57, NÚMERO: 5-6
INDEXADO EM: Scopus
4
TÃTULO: Migrants’ educational success through innovation: The case of the Hamburg bilingual schools Full Text
AUTORES: Joana Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Review of Education - Int Rev Educ, VOLUME: 57, NÚMERO: 5-6
AUTORES: Joana Duarte;
PUBLICAÇÃO: 2011, FONTE: International Review of Education - Int Rev Educ, VOLUME: 57, NÚMERO: 5-6